Shell V-Power Racing.

Καθημερινές συζητήσεις σχετικα με μοτό , απόψεις , εντυπώσεις , νέα μοντέλα
Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Shell V-Power Racing.

Δημοσίευση από savvas »

gmitsiakis έγραψε:ποια η γνωμη σας για τη συγκεκριμενη βενζινη?
η διαφορα ηταν στο +3-5€ αναλογα το γεμισμα αλλα αμεσως μολις την εβαλα διαπιστωσα τα εξης.
Σπερα,
Νομιζω οτι το ειχα γραψει και πιο παλια, καποτε ειχα κανει καποιους υπολογισμους για να δω τι συμφερει!
Συμφερει να αγορασεις το abro octane booster των 360γρ προς 5€-6€, και να βαζεις 120γρ σε καθε γεμισμα.
Μπορω να πω καλυτερη αποδοση/αρπαγμα, και στη χειροτερη περιπτωση ιδιο με τη racing.
Θα σου κοστιζει 1,7€ εως 2€ στη χειροτερη, σε καθε γεμισμα.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Shell V-Power Racing.

Δημοσίευση από koulis »

savvas,

σε καθε γεμισμα δεν ειναι too much,οχι για το οικονομικο αλλα γιατι να περναει κατι πιο "ισχυρο" απο την απλη βενζινη μεσα απο μπεκακια,σωληνακια δεν θα τα διαβρωσει με τον καιρο εφ'οσον σε καθε γεμισμα του βαζεις ενισχυτικο...?δεν ξερω λεω εγω τωρα..... +:Think=+::-k επισης κατα τη γνωμη σου τι προτεινεις.....ενισχυτικο οκτανιων βενζινης ή καθαριστικο μπεκ?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Shell V-Power Racing.

Δημοσίευση από manos_mas »

μια πρωτη ενδειξη για το αν ειναι 100αρα η βενζινη , ειναι η μυρωδια της οταν βαζεις στο ντεποζιτο.
οταν ειχε πρωτοβγει η V-power ηταν πολυ εντονη η μυρωδια που αφηνε , ειδικα κατα την καυση.
Τωρα τελευταια εχω καιρο να μυρισω 100αρα .
Αν ειναι πραγματικα 100αρα , εχει διαφορα ειδικα οταν μπαινει σε μοτερ με υψηλη συμπιεση η τουρμπο με μεγαλες πιεσης οπου η απλη δεν μπορει να αντεξει τους μεγαλους λογους συμπιεσης
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3088
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Shell V-Power Racing.

Δημοσίευση από SoR_gr »

καλησπερες..να πω και γω την γνωμη μου μιας και ειμαι μεγαλος κομπλεξαρας με την βενζινη!!!
πιστευω οτι εχει διαφορα.
α) 100αρα ή 97αρα που βαζω απο σελ , στο παπί μου βγάζει αυτονομία 120-130κμ - κινεζος 125cc η απλή βγάζει με τα βιας 100κμ (μην πειτε οτι ειναι ο τροπος που οδηγω , συνεχεια τέρμα παει πανω κατω την κηφισιας )

β)στο αμαξι , νισσαναρα του 2002 με 60αρι ρεζερβουαρ με 100αρα έχω βγαλει 1050 ΚΜ!!!!!!!!!!!! ναι μεν οικονομικη οδηγηση 110-140 σε ταξιδι. 97αρα που βαζω πλεον πάλι βλέπω οτι βγάζει περισσοτερα κμ
γ) στο φαζερ αμα βαλω 95αρα νιωθω ψοφιο σε ολο το φασμα των στροφων.. με 97αρα κατι γινεται....με 100αρα την καιω κατευθειαν γιατι χαιρομαι σαν χαζος :P.
παντως γενικοτερα σε ταξιδια που δουλευω το φαζερ με 97αρα ή 100αρα βγαζω 20-30-40 κμ παραπανω
+ οτι νιωθω το οχημα οτι λειτουργει πολυ καλυτερα (ειδικα το αμαξι λες και δεν ακουγεται το μοτερ καθολου)

95αρα εχω παψει να βαζω ακομα και στο παπι.

επίσης ο ελεγχος γινεται με δικά μου τεχνητα μέσα.γεμιζω τον κινεζο 100αρα...αμα βγαλει 120+ κμ ειναι κομπλε το μίγμα της βενζινης...παλι καλα εχω καταληξει σε ενα βενζιναδικο που μαλλον φαινεται καλο..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Shell V-Power Racing.

Δημοσίευση από savvas »

@Koulis, ενισχυτικό...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες