Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Όσα θα θέλατε να μάθετε για τα ελαστικά της μηχανής σας!!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Solomon »

Επανέρχομαι στο θεματάκι μετά απο 200 περίπου χλμ εντός πόλεων (δυστυχώς... :cry: )

Μόλις που στρώσανε και αρχίζουν να δείχνουν τι είναι.
Γενικά πάρα πολύ καλές εντυπώσεις απο θέμα κρατήματος και ζεστάματος, αλλά αυτό που μου κάνει πολύ εντύπωση είναι το γεγονός ότι για να παντιλικιάσει το μηχανάκι σε άσφαλτο γυαλί θα πρέπει να το προγκήξεις πολύ και να επιμείνεις!

Και εντάξει η 1η, αμα ροπιάσει τίποτα και κανένα λάστιχο δε κρατάει...
Με 2α όμως, δίνεις δυνατά γκάζι, ακούς το μοτέρ να ζορίζεται και αντί για το γνωστό παντιλίκι ισχύος φεύγεις μπροστά και μαζευεις χλμ!

Φάουλ η συμπεριφορά σε νερά στο οδόστρωμα.Δε το έχω οδηγήσει με βροχή (και δεν θα θελα...) αλλά όπου έχει νερά στο δρόμο έχω την εντύπωση ότι γλυστράει κατά τι παραπάνω. Βέβαια παίζει κ η περίπτωση οτι το πιέζω επίτηδες για να δώ συμπεριφορά οπότε αναγκαστικά γλυστράει (όλα γλυστράνε). Πάντως όπως και να έχει δε μπορώ να πώ ότι μου εμπνέει εμπιστοσύνη, έτσι απλά.

Υπόψη ότι μιλάμε για πιέσεις του μάνιουαλ, 36-42

Για στριψίματα κλπ επιφυλάσσομαι για το άμεσο μέλλον

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Theod »

Φίλε μου είναι άλλο πράγμα η οδήγηση στο κανονικό βρεγμένο όπου η γόμμα και η ικανότητα αποχέτευσης του νερού από το πέλμα του ελαστικού παίζουν πρωταρχικούς ρόλους και άλλο το λίγο (και βρώμικο κατά βάση) νεράκι που θα συναντήσεις κατά τόπους στο στεγνό. Το 2ο ουσιαστικά είναι γλίτσα με συντελεστή τριβής παρόμοιο του πάγου...Κανένα λάστιχο δεν μπορεί να κάνει πολλά εκεί... :roll: :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11074
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από jskf16 »

.....θελω να προστεσω μονο οτι , οσο τα Racing Street ελαστικα σου δινουν αυτη την σταθεροτητα/κρατημα οπως π.χ τα 003 , αλλο τοσο υπουλα μπορει να σου φερθουν θελουν ιδαιτερη μεταχειρηση , οποτε προσοχη....ειδικα οταν η χρηση τους ειναι για πιστα και εμεις τα χρησιμοποιουμε για το δρομο με οτι αυτο επιφυλασσει!

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Frezas »

το εχω ξαναγραψει σε παλαιοτερα ποστς.
Μιας και εχω βαλει πολλες γομες και εχω ρωτησει διαφορους λαστιχαδες,
αυτο που εμαθα(και στη πραξη), ειναι οτι οι γομες ειναι αριστες οταν εχουν καλο οδοστρωμα,
και γι αυτο αλλωστε εχουν φτιαχτει, για ποιοτητα οδοστρώματος πιστας.

οπουδήποτε αλλου απλα τα καταφερνουν ή ειναι και χειροτερα πολλες φορες,
δε μιλαμε να εχει και νερα κατω......

Δλδ κατι αποψεις βαλε γομες για τους δρομους "γυαλι" ειναι λαθος....
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Themis_81
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Πέμ 06 Απρ 2006, 22:00
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Themis_81 »

+1 Freza !
Γενικα καλο ειναι να εχουμε την επιλογη για γομες οταν μπαινουμε για κανενα T-Day ή για οταν η χρηση της μηχανης δεν ειναι καθημερινη στην τρελλη μας ασφαλτο !
Αν γινεται να τα εχεις στην ακρη και να φορας ενα αλλο σετ ειναι η ιδανικη λυση . Οσες φορες εχει τυχει να πεσω σε βρεγμενο με τα 003 ή με τα Κ3 προσευχομαι να μην γλυστρισουν . Ειναι πολυ καλα και ειναι σχεδιασμενα να δουλευουν σε πιστα ή σε αντιστοιχης ποιοτητας ασφαλτο ( και οσο το δυνατον πιο καθαρη ! )
Γιαυτο και στην πιστα αν εχει χωματα καπου γκριανιαζουμε και θελουμε να καθαριστει . Θελει προσοχη , ποσο μαλλον σε συνθηκες δρομου που κατι τετοιοι παραγοντες σπανια ειναι ελεγχομενοι !
Life is not measured by the breaths we take,
but by the moments that take our breath away

petani

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από petani »

Σωστες ολες οι αποψεις .... μια μικρη ενσταση οσον αφορα τις πιεσεις επειδη τα χρησιμοποιω αρκετα .... ξεχναμε αυτες που προτεινει ο κατασκευαστης της μοτο και ακολουθουμε του κατασκευαστη των ελαστικων οσο αφορα την πιστα και ανεβαζουμε λιγο για το δρομο .... πχ εγω βαζω μεχρι 32 εμπρος και 36 πισω στο δρομο .... το 36-42 που γραφτηκε πιο πανω δεν μου εχει δουλεψει ποτε .... παταγες γοπα και πηδαγε .......

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Frezas »

Σωστος ο "Παλιος" ο Πετανι..... :thumleft:

36-42 προσωπικα μονο σε δικαβαλο και φορτωμενος, και για να "φυλαω" λαστιχο σε ταξιδια
με πολυ εθνικη, ή λαστιχο στα τελευταια του.....
show must go on....

Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Solomon »

+:Think=+::-k +:Think=+::-k +:Think=+::-k
Χμμμμ για να λαβω υποψη αυτα τα περι πιεσεων...τα ειχα ξανακουσει κ ξαναδιαβασει εδω μεσα,αλλα δεν ειχα ασχοληθει ιδιαιτερα να σας πω την αληθεια..

Οποτε ξεκιναμε με 32-36 κ τα ξαναλεμε!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3523
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Theod »

Μιας και (ξανα)αναφέρθηκε το θέμα των πιέσεων να (ξανα)αναφέρω ότι στο FZ1 και παρ' όλα τα 90 κιλά μου το 90% του χρόνου κυκλοφορώ με 32-33 μπροστά και 37-38 πίσω. Σπάνια και μόνο σε περιπτώσεις πολλών και γρήγορων χιλιομέτρων στην Εθνική και (ή) δικάβαλλος ανεβαίνω στο "τυποποιημένο" 36-42.

Όντως όπως λέει και ο Πετανί το 36-42 δίνει μια "σκληρή" και "μπιστερή" αίσθηση που δεν μου αρέσει και δεν νομίζω ότι ευνοεί το ζέσταμα, την πρόσφυση, την ομαλότητα κύλισης, και την άνεση...Προσωπικά το βρίσκω καλό μόνο στις συνεχόμενες υψηλές ταχύτητες (διαρκώς πάνω από τα 160-170 και κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες), και (ή) με την μηχανή βαριά φορτωμένη...

Απαραίτητη προυπόθεση το τσεκάρισμα των πιέσεων να γίνεται πάντα με τα λάστιχα κρύα και με αξιόπιστο πιεσόμετρο... :/abwave::)

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Bridgestone bt003 rs, FZ1S

Δημοσίευση από Solomon »

Come back επειτα απο 4.000 χλμ

Οι ίδιες γενικά εντυπώσεις.Τρελά κρατήματα, πολύ εμπιστοσύνη (ειδικά σε αυτοκινητόδρομου στυλ Αττική Οδό) αλλά ΑΠΑΙΤΕΙ ζεσταμα.

Το τονίζω διότι σε ξεγελάει ευκολα κρύο ότι κρατάει και το διώξιμό του είναι απότομο.Αμα ζεσταθεί ολες οι αντιδράσεις του γλυκαίνουν (παραμένει βέβαια απότομο όταν το ζορίζεις στα όρια της πρόσφυσης του)

Στο παντιλίκι και τα φρεναριστά κατεβάσματα απο την άλλη δεν βολευει λόγω υπέρ-πρόσφυσης(!)μιας και σου χαλάει τις ισορροπίες.

Ικανοποιημένος απο το θέμα χλμ απόδοσης αφου το πέλμα είναι περίπου στα μισά(στο κέντρο εννοείται) και τα 7 με 8 χιλ χλμ θεωρούνται ως όριο για ελαστικά τέτοιου τύπου.

Τρακ ντει δεν έχω καταφέρει να τα βάλω ακόμη αλλά που θα μου πάει... <>

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελαστικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης