ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
H μπαταρια μια χαρα φαινεται. Οσο για την ταση φορτισης που βγαινει απο τον ανορθωτη
θα πρεπει να τη μετρησεις στις 2,500 - 3000 στροφες οπου και κοβει ο ανορθωτης την ταση
(που σημαινει οτι δεν την αφηνει να ανεβει πανω απο περιπου 14,5 βολτ η οποια ειναι και η ταση
που πρεπει να σου δειξει το οργανο)
θα πρεπει να τη μετρησεις στις 2,500 - 3000 στροφες οπου και κοβει ο ανορθωτης την ταση
(που σημαινει οτι δεν την αφηνει να ανεβει πανω απο περιπου 14,5 βολτ η οποια ειναι και η ταση
που πρεπει να σου δειξει το οργανο)
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
μολις το μετρησα απο 2500 μεχρι 3000 και εδειξε13.75 με 13.8 σε καποια φαση αναψε το βεντιλατερ επεσε το ρελαντι για πολυ λιγο ομως και επανηλθε και μετρωντας πλεον με βεντιλατερ 13.79 με 13.86 σε αυτες τις στροφες
σημερα παρατηρησα μετα απο καποια διαδρομη μετρωντας τη μπαταρια στα 13.56 που σημαινει φουλ φορτησμενη και το απογευμα πριν τη βαλω μπροστα 12.90 δειχνοντας βαζοντας το μπροστα αρκετα αποδυναμωμενη..το ιδιο και η αποδοση τησ μηχανης το γεγονος οτι δε κρατα τα βολτ οταν ειναι φορτισμενη μετα απο καποιες ωρες μηπως θελει αλλαγμα?
σημερα παρατηρησα μετα απο καποια διαδρομη μετρωντας τη μπαταρια στα 13.56 που σημαινει φουλ φορτησμενη και το απογευμα πριν τη βαλω μπροστα 12.90 δειχνοντας βαζοντας το μπροστα αρκετα αποδυναμωμενη..το ιδιο και η αποδοση τησ μηχανης το γεγονος οτι δε κρατα τα βολτ οταν ειναι φορτισμενη μετα απο καποιες ωρες μηπως θελει αλλαγμα?
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
οχι με τιποτα! Ολες οι μετρησεις σου ειναι παρα πολυ καλες και δειχνουν οτι
τοσο η μπαταρια οσο και ο ανορθωτης ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Η μπαταρια θα ειχε προβλημα αν η ταση της μετα απο ωρες επεφτε στα 10-11 βολτ.
Το θεμα μπαταριας-ανορθωτη ληγει, εισαι οκ.
Συνεχιζεις αλλου το ψαξιμο.
Αν θες περνα την Τεταρτη απο τη λεσχη να ριξουμε μια ματια και απο κοντα.
τοσο η μπαταρια οσο και ο ανορθωτης ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Η μπαταρια θα ειχε προβλημα αν η ταση της μετα απο ωρες επεφτε στα 10-11 βολτ.
Το θεμα μπαταριας-ανορθωτη ληγει, εισαι οκ.
Συνεχιζεις αλλου το ψαξιμο.
Αν θες περνα την Τεταρτη απο τη λεσχη να ριξουμε μια ματια και απο κοντα.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
ειμαι απο κρητη ευχαριστω παντως
στειλε πμ να μιλησουμε με απο το τηλεφωνο με καποιον απο τη λεσχη
στειλε πμ να μιλησουμε με απο το τηλεφωνο με καποιον απο τη λεσχη
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
σημερα ψχνοντας και ψεκαζοντας καποιες γειωσεις και καποια ρελε βρηκα το εξης σε ενακουτακι διπλα στη μπαταρια βγαζοντας το ρελε ψεκαζοντας το με σπρει επαφων εχει δυο βιδες απο πανω τις ανοιξα να δω τι εχει μεσα και υστερα απο πολυ προσπαθεια βρηκα οτι μεσα ειχε ενα κιλιδρακι στη μεση το μισο κομενο που ομως δεν ηταν στι θεση σου ηταν λοξα και ακουμπουσε εσωτερικα στο καπακι ποθ εχει κυκλωμα πανω ..το βαλα στη θεση του το βιδωσα και βαζω μπροστα τη μηχανη η οποια πηρε παραπολυ ευκολα μπροστα και εχει αλλο δουλεμα πολυ πιο στρωτο στο δρομο οι μετρησεις με το πολυμετρο πιο σταθερες και πιο πανω απο τις προηγουμενες...η συνεχεια θα δειξει..οποιος ξερει να μου πει ποιος ειναι ο ρολος του..
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
Λοιπον φιλε Γιανναρη,
μιας και δεν εισαι κοντα και συνεχιζεις και το ψαχνεις, ασχοληθηκα λιγο μαζι σου εστω κι απο μακρια!
Κατ'αρχην καλο θα ειναι να κατεβασεις και να εχεις καπου το service maual της μηχανης σου.
Αυτο θα το βρεις και θα το κατεβασεις απο εδω
Στις τελευταιες σελιδες εχει και το ηλεκτρολογικο σχεδιο.
Αν εχεις το μοντελο πριν του 03 το σχεδιο σου ειναι το wirring diagram europe στο οποιο υπαρχει και διακοπτης επιλογης να ανοιγουν τα φωτα ( με ενα επιπλεων διακοπτη on-off και ενα ρελε) ενω αν εχεις μετα του 03 το σχεδιο σου ειναι το wirring diagram oce στο οποιο τα φωτα ανοιγουν απευθειας με το που παρει μπροστα η μηχανη.
Επεξεργαστηκα λιγο το σχεδιο oce για να περεις μια ιδεα.
Το κυκλωμα που σε αφορα ειναι το παρακατω με τις κοκκινες γραμμες
Κρατα το να το εχεις αυτο.
Τωρα λογικα αν ειχες καποιο προβλημα σε ολο αυτο θα ηταν μονιμο και δεν θα παρουσιαζοταν τη μια και την αλλη οχι.
Η γνωμη μου να κοιταξεις πρωτα κατι αλλο. Τι εννοω: Πολυ πιθανον στα τοσα χρονια της μοτοσυκλετας εχουν αρχισει να δημιουργουνται οξειδωσεις σε διαφορα σημεια συνδεσης οπως ειναι οι φισες.
Την ωρα που ανοιγεις τα φωτα λοιπον επειδη οι αναγκες σε ρευμα και τα ταση ειναι μεγαλες, λογω των οξειδωσεων δεν μπορει να περασει το απαραιτητο ρευμα και ολο το συστημα ''κρεμαει''.
Η προταση μου ειναι η εξης. Ανοιγεις το μακροστενο μαυρο καπακι που ειναι κατω απο το αριστερο χερι του οδηγου (ειναι 2 βιδες σταυροκατσαβιδο και μια αλλεν Νο4 στο πλαι). Εκει επο κατω ειναι μερικες απο τις πιο κυριες φισες
της μοτοσυκλετας. Τις ανοιγεις και ριχνεις σπρευ αντισκωριακο (οσο θες χωρις φοβο) και βαλε-βγαλτες 2-3 φορες ετσι ωστε να φυγουν τυχον αλατα και οξειδωσεις. Επισης το ιδιο κανε και στις φισες πισω απο τη ζελατινα του φεριγκ. Ανοιξε την κυρια ασφαλειοθηκη και κανε το ιδιο με τις ασφαλειες. Βγαλτες μια μια και ριξε κι εκει σπρευ.
Ελεγξε ολες τις γειωσεις και κανε το ιδιο οπου δεις αντιστοιχες επαφες-φισες.
Αυτη ειναι μια διαδικασια απαραιτητη που καποια στιγμη πρεπει να κανουν ολοι ως συντηρηση των ηλεκτρικων της μοτοσυκλετας τους!
Αν μετα απο αυτα το προβλημα συνεχισει το ξανασυζηταμε. Ενημερωσε μας για το αποτελεσμα.
Αυτο που αναφερεις δεν το θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα απο τις περιγραφες σου και αν υπηρχε εκει καποια απωλεια ρευματος ή γειωσης ειναι πιθανον επισης να προερχοταν το προβλημα.
μιας και δεν εισαι κοντα και συνεχιζεις και το ψαχνεις, ασχοληθηκα λιγο μαζι σου εστω κι απο μακρια!
Κατ'αρχην καλο θα ειναι να κατεβασεις και να εχεις καπου το service maual της μηχανης σου.
Αυτο θα το βρεις και θα το κατεβασεις απο εδω
Στις τελευταιες σελιδες εχει και το ηλεκτρολογικο σχεδιο.
Αν εχεις το μοντελο πριν του 03 το σχεδιο σου ειναι το wirring diagram europe στο οποιο υπαρχει και διακοπτης επιλογης να ανοιγουν τα φωτα ( με ενα επιπλεων διακοπτη on-off και ενα ρελε) ενω αν εχεις μετα του 03 το σχεδιο σου ειναι το wirring diagram oce στο οποιο τα φωτα ανοιγουν απευθειας με το που παρει μπροστα η μηχανη.
Επεξεργαστηκα λιγο το σχεδιο oce για να περεις μια ιδεα.
Το κυκλωμα που σε αφορα ειναι το παρακατω με τις κοκκινες γραμμες
Κρατα το να το εχεις αυτο.
Τωρα λογικα αν ειχες καποιο προβλημα σε ολο αυτο θα ηταν μονιμο και δεν θα παρουσιαζοταν τη μια και την αλλη οχι.
Η γνωμη μου να κοιταξεις πρωτα κατι αλλο. Τι εννοω: Πολυ πιθανον στα τοσα χρονια της μοτοσυκλετας εχουν αρχισει να δημιουργουνται οξειδωσεις σε διαφορα σημεια συνδεσης οπως ειναι οι φισες.
Την ωρα που ανοιγεις τα φωτα λοιπον επειδη οι αναγκες σε ρευμα και τα ταση ειναι μεγαλες, λογω των οξειδωσεων δεν μπορει να περασει το απαραιτητο ρευμα και ολο το συστημα ''κρεμαει''.
Η προταση μου ειναι η εξης. Ανοιγεις το μακροστενο μαυρο καπακι που ειναι κατω απο το αριστερο χερι του οδηγου (ειναι 2 βιδες σταυροκατσαβιδο και μια αλλεν Νο4 στο πλαι). Εκει επο κατω ειναι μερικες απο τις πιο κυριες φισες
της μοτοσυκλετας. Τις ανοιγεις και ριχνεις σπρευ αντισκωριακο (οσο θες χωρις φοβο) και βαλε-βγαλτες 2-3 φορες ετσι ωστε να φυγουν τυχον αλατα και οξειδωσεις. Επισης το ιδιο κανε και στις φισες πισω απο τη ζελατινα του φεριγκ. Ανοιξε την κυρια ασφαλειοθηκη και κανε το ιδιο με τις ασφαλειες. Βγαλτες μια μια και ριξε κι εκει σπρευ.
Ελεγξε ολες τις γειωσεις και κανε το ιδιο οπου δεις αντιστοιχες επαφες-φισες.
Αυτη ειναι μια διαδικασια απαραιτητη που καποια στιγμη πρεπει να κανουν ολοι ως συντηρηση των ηλεκτρικων της μοτοσυκλετας τους!
Αν μετα απο αυτα το προβλημα συνεχισει το ξανασυζηταμε. Ενημερωσε μας για το αποτελεσμα.
Αυτο που αναφερεις δεν το θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα απο τις περιγραφες σου και αν υπηρχε εκει καποια απωλεια ρευματος ή γειωσης ειναι πιθανον επισης να προερχοταν το προβλημα.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
σε ευχαριστω πολυ φιλε εψαχνα ολο το μεσημερι το ηλεκτρολογικο σχεδιο..η συντηρηση στα ηλεκτρολογικα ειναι το α και το ω οπως λες..και ορεξη και αγαπη για τα fazer παντα υπαρχει αν καμια φορα κατεβεις κρητη και με τη λεσχη πες το να σμιξουμε να πιουμε καμια ρακα
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
καθαρισα ολες τις φισσες και ρελεδες λυνοντας απο τεποζιτο πλαινο πλαστικο και ζελατινα και γειωσεις απο πολλαπλασιαστες μεχρι και γειωση ανορθωτη ..εκανα βολτα..30 χιλιομετρα με ζεστη και αναμενα φωτα πηρα μετρηση μετα στο ρελαντι με μεγαλη σκαλα αλαρμ και βεντιλατερ σε λειτουργια κατεβαινοντας απο 13.48 σταθεροποιηθηκε στο 12.51-12.56 δε επεφτε αλλο ανοιγωντας το γκαζι σταθερα 2.500-2.800 ανεβαινε σταδιακα μεχρι 13.30και κλεινοντας το γκαζι κατεβηκε σταδιακα 12.51-12.56 ολα αυτα με σταθερο ρελαντι1.500 με 1400 μεγαλη σκαλα αλαρμ και βεντιλατερ ειναι φυσιολογικες αυτες οι τιμες??υστερογραφο ακουμπωντας τον ανορθωτη με το χερι βλεπω δε ζεστενεται πλεον ευκολα και κατι ακομα δε γινεται να εχει σταθερα 14.5 βολτ με φωτα αναμενα στο ρελαντι εκτος αν εχω θεμα .
τελειωνοντας ενα μεγαλο ευχαριστω για αυτους με βοηθησαν και μου εστειλαν το ηλεκτρολογικο σχεδιο
τελειωνοντας ενα μεγαλο ευχαριστω για αυτους με βοηθησαν και μου εστειλαν το ηλεκτρολογικο σχεδιο
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
Οι τιμες ειναι μια χαρα. Κρατα τες καπου ως αρχειο.
Πιθανον να τελειωσαν και τα προβληματα σου λοιπον!
Εδω ειμαστε
Οσο για τις ρακες το νου σου... πινουν αυτοι εδω (οχι εγω )
Πιθανον να τελειωσαν και τα προβληματα σου λοιπον!
Εδω ειμαστε
Οσο για τις ρακες το νου σου... πινουν αυτοι εδω (οχι εγω )
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
ευγε Χρηστο!!!!!! +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
θα ηθελα να επισημανω οτι η συντηρηση στα ηλεκτρολογικα ιδιως στο fzs1000 σε οποον κατοχο ειναι πολυ σημαντικο μετα απο καποια χρονια βρισκοντας χθες και το τελευταιο κομματι του παζλ για αψογη λειτουργια με σταθερο ρελαντι μια οξειδωμενη μπουζοπιπα στο 2 κυλινδρο και κατι τελευταιο μπορει να κανει δουλεια ενα αποιοδηποτε αντισκωριακο αλλα τη δουλεια που μου εκανε σπρει επαφης και οξειδωσεων το wurth contact που εκτος που καθαριζει λυπαινει κιολας δε νομιζω κανενα αλλο ..μπορει να ακουγεται διαφημηση ετσι πιστευα και εγω αλλα ειναι πραγματικοτητα
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
Ισχυει το ιδιο για ολα τα μηχανακια, δεν εχει καμια διαφορα το FZS.
Απλα εχεις ενα μηχανακι 10ετιας ενω περισσοτεροι παιζουν σε πιο νεα μηχανακια.
Απο εδω και μπρος που πλεον τα μηχανακια δεν θα αλλαζονται συχνα θα δουμε πολλα αντιστοιχα περιστατικα.
Καλες βολτες
Απλα εχεις ενα μηχανακι 10ετιας ενω περισσοτεροι παιζουν σε πιο νεα μηχανακια.
Απο εδω και μπρος που πλεον τα μηχανακια δεν θα αλλαζονται συχνα θα δουμε πολλα αντιστοιχα περιστατικα.
Καλες βολτες
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
μπα αυτο ειναι καινουριο εχω ενα πιο παλιο... kawasaki ar 80 Α1 original 1982 αναπαλαιωση..και λειτουργει σαν ελβετικο ρολοι!!
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: ξαφνικη πτωση τασης και σβησιμο εν πορεια
Oποτε το φορας το ρολοι και βγαινεις βολτα με το Fazer ?
Απο ποια περιοχη του νησιου εισαι?
Απο ποια περιοχη του νησιου εισαι?
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης