fz1 2006 με ακράπα...

Προστασία, αξεσουαρ, οπτικές βελτιώσεις και φανοποιία
Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Theod έγραψε:Ρε φούστη μου... Για πρώτη φορά μπαίνω στον πειρασμό να απαρνηθώ τις αρχές μου και να βάλω άφτερμάρκετ εξάτμιση... :oops: </->/s5


Ρε διαφθορέα, θα με πάρεις στο λαιμό σου... :coool:

Και το EXUP τι γινεται? Το αφαιρούμε?
Από θόρυβο? Νόμιμος?

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

πωπωπω ειναι καλη και αυτη η remus.
μηπως εχουμε τιμη η και καμια δυναμομετρηση :?:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Έχει "χώσει" πολλα λεφτα ο δικος σου, και απο οτι βλεπω ειναι Ινδιανος ο τυπος...

Το περασμενο weekend ημουν σε ενα επαγγελματικο ταξιδι (πορτο χελι), και απο καποιον εμπιστο μου εμαθα οτι τα περισσοτερα αλογα τα δινει η Ολοσωμη Remus!
Δε βγαζει τοσα η Akrapovic, αλλα εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης.

Υπαρχουν και δυναμομετρησεις, πιθανον να τις εχω στο τελος της εβδομαδας.

(Theod, γεμισε ο κουμπαράς σου ή τον "έσπασες" ήδή?)

Steve

Δημοσίευση από Steve »

Δεν ξέρω για Remus ή Ακράπα αλλά αυτό το κιτρινάκι στο FZ1 από μούρλια το κάνει σκέτη κ@βλα...

:compress: :compress: :compress:

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Για να σας πω την αλήθεια στα 269χ.α.ω. σταμάτησα και ήταν το τελευταίο νούμερο που μπόρεσα να δω. Χωρίς να το σκάσω και συνηθισμένος με το φέρνγκ, προσπαθούσα να κρατηθώ από το δεξί χέρι, αν και ο αέρας στο κράνος δεν με πείραξε ιδιαίτερα. Για πλάκα τα έβγαλε. Και μιλάμε σε σχέση με ένα φεριγκάτο τέστ ράϊντ 1000 που είχα ώς μέτρο σύγκρισης. Άλλη μηχανή. Από 2α σε 3η αλλαγή σηκωνώταν και θα βάλει και σταμπιλιζατέρ όπως και δήποτε. Δεν συζητάμε για τις 1η, 2α. Και από ήχο, το κάτι άλλο.

Δεν συνηθίζω να παίρνω αλλονών μηχανές για βόλτα. Αλλά ήθελαν και μια 3η, πέραν του μηχανικού και του οδηγού γνώμη, ε δεν τους χάλασα χατήρι. Αλλά, πέρα από τα γκάζια, πρόσεξα και κάτι άλλο. Με 6η και από 1500-2000rpm μέχρι και 6000-7000rpm πήγαινε ανετότατα και τραβούσε πάρα πολύ καλύτερα από το Fazer1000 που είχα οδηγήσει. Μετά από εκεί, προσπαθούσα να το κρατήσω μην κάνω καμιά μαλ*****. Από φρένα, δεν μπορώ να σας πω διότι πέρα το ότι η αίσθηση του τηλεσκοπικού σε σχέση με το up-side-down είναι μέρα με τη νύχτα από στοιβαρότητα και την πληροφορία που σου δίνει για το πού είσαι, είπα να μην τα δοκιμάσω, καταλαβαίνετε το γιατί.

Όσο για τα λεφτά....ντάξει ο τύπος είναι τρελλός με την λεπτομέρια. Δεν ξέρω αν τελείωσε ακόμη και μάλλον δυναμόμετρο εν καιρό. Πρέπει να έδοσε άνετα πάνω από 10άλογα όπως λέει ο μηχανικός.

Ντάξει, ο μηχανικός εδώ στην Ξάνθη έχει τρελαθεί με την αναβλητικότητα στο πρωτάθλημα Dragster και το έχει ρίξει στη βελτίωση στου άλλους. Σε λίγο καιρό θα σας βγάλω και φωτό με το R6 του που έχει και το ρεκόρ στην Ελλάδα. Έχει ξεφύγει τελείως λέμε.

Μιλάμε ούτε το κουμάρι, ούτε οι γυναίκες, ούτε τα ποτά θα μας τα φάνε.....το μοτόρι θα μας τα φάει. Ήδη τα χρυσά ohlins στο Fazer κάνουν δουλειά.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

savvas έγραψε: Και το EXUP τι γινεται? Το αφαιρούμε?
Από θόρυβο? Νόμιμος?
το exup το καταργουνε ολλες οι εξατμισεις που βγαινουν για το φζ1 για τον λογο οτι λειτουργει με 5η και 6η μεσα στην πολη ενω με τις αλλες σχεσεις ειναι παντα ανοικτο και ο λογος που γινεται αυτο ειναι για να περασει τις προδιαγραφες και τον θορυβο.
αυτα μου τα μετεφερε ο μηχανικος μου τον οποιο ενημερωσε ο σπηλιωτης :D :D

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Τελικα την εκανα τη κινηση!
Αγορασα την ολοσωμη Akrapovic, και ο Θεος βοηθος!
(ακούς Θανάση?) :D

Την συναρμολογω τωρα το βραδυ!
Αυτο το γρασο (μικρο σωληναριο) που ειναι στο κιτ, παει σε ολες τις ενωσεις, ή μονο στην ένωση τελικο - χταπόδι???

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Ακούω, ακούω, και...ΖΗΛΕΥΩ.... :twisted:

Δυστυχώς με την ανακαίνηση του σπιτιού έμεινα στεγνός και ούτε σκέψη για κάτι τέτοιο τουάχιστον τώρα... :cry:


Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν περιμένουμε φωτό και εντυπώσεις ΑΜΕΣΑ.... :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

:D μιλησα με σπηλιωτη και μου εδωσε τιμη για remus.
η revolution me carbon h me titanium κανουν 499
βγαζουν ομως και την powercone black με 470 και με titanium με 528.
και τελος για ολοκληρο συστημα 1170.

η powercone black ειναι αυτη
Εικόνα

και οτι δεινει γυρω στα 8 αλογακια . τωρα τη να πουμε :idon'tknow:

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Theod έγραψε:Ακούω, ακούω... :twisted:

...περιμένουμε φωτό και εντυπώσεις ΑΜΕΣΑ.... :lol: :lol:


Επίσημες μετρήσεις (καγκουριές), Κυριακάς και εορτάς! :D

Σε γενικές γραμμές πάντως, είναι όπως κάθε «ελεύθερη» εξάτμιση!

Αρκετός θόρυβος, και λίγη δύναμη παραπάνω στις υψηλές, για αυτό και σουζάρει στο φουλ.

Κανονικά πρέπει να αφαιρεθεί και το κεντρικό σταντ, γιατί βρίσκει στο «χταπόδι» (2 σε 1), για την ώρα έδωσα λύση με ελαστική ταινία!

Έφαγα και 3 ώρες για το βγάλε – βάλε, για την ολόσωμη! (μέθοδος do it your self)

Εντυπώσεις σύντομα.

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Akrapovic τιτανίου κομπλέ...
Εικόνα


Εικόνα

Τρία FZ1 (ασημί, μπλε, lava red), ένα Fazer 1000/2002, και ένα Hornet στη Κυριακάτικη βόλτα (δοκιμών!!!) :D

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

Εδω και καιρο εψαχνα λυση για να κατεβασω τα decibel της Akrapovic.
Δυστυχως η εταιρεια δεν την εισαγει την Homologate εκδοση (γκρρρρ $^()*#@$%&) με τον προσθαφαιρουμενο σιγαστηρα.
Οσους και να πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι δε μπορω να τον προσθαισω, εκτος αν αλλαξω το "τελικο" (καζανάκι).

Σκεφτηκα οτι το μονο που μπορω να κανω ειναι να προσθεσω κατι στην ενωση με τη πολλαπλη.
Ετσι πηρα το ψηφιακο παχυμετρο, και μετα απο μερικους υπολογισμους (+διαστολες), εδωσα στο τορναδορο και μου εφτιαξε αυτο το περιοριστικο στομιο με πατουρα.
Εικόνα
Εικόνα

Δεν εχω κανει ακομα δοκιμες, με το οργανο που προμηθευτικα προσφατα, αλλα με μια προχειρη ειδα οτι μου κατεβασε κατα -5db το θορυβο (50cm - 45 μοιρες).
Για επιδοσεις (μείωση) κτλ, τις επομενες μερες, που ελπιζω να μη βρεχει...
Απορείες για τη κατασκευή, εντος... :lol:

FAZERAKIAS 600
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Παρ 21 Οκτ 2005, 12:16
Model: -
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από FAZERAKIAS 600 »

ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ?ΧΑΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΣΣΑΙΕΣ?
SAVAS ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ?
GHOSTRIDER

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από savvas »

FAZERAKIAS 600 έγραψε:ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ?
χμμμμμ

Το μόνο που αξίζει τα λεφτά του, είναι το California Superbike School.... :roll:
Και ας έχεις 7 άλογα! (Τ110 παπί, Crypton)

Stamos
Δημοσιεύσεις: 486
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
Model: -
Τοποθεσία: Κορυδαλλός
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Stamos »

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ FZ1 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ AKRAPOVIC ΠΛΕΟΝ...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Περιφερειακά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης