Αποψεις για το gear indicator
Re: Eγκατασταση Gear indicator
Σε FZ6 μπαίνει ρε παιδιά? Έχω αγανακτήσει να συμπλεκτάρω με την 6η σαν το χαζό...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Eγκατασταση Gear indicator
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =25&t=7188kir έγραψε:Σε FZ6 μπαίνει ρε παιδιά? Έχω αγανακτήσει να συμπλεκτάρω με την 6η σαν το χαζό...
...στη καλωδιωση θελεις προσοχη..!!
-
- Δημοσιεύσεις: 486
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
- Model: -
- Τοποθεσία: Κορυδαλλός
- Επικοινωνία:
Re: Eγκατασταση Gear indicator
Ωραίο και μελετημένο να εφαρμόζει ακριβώς στην εσοχή του κοντέρ..... Βέβαια για DIY τοποθέτηση δεν το βλέπω!
Ξέρουμε αν είναι από τα αξιόπιστα gear indicator ή αυτά που δείχνουν στο περίπου και ότι να'ναι?
Ξέρουμε αν είναι από τα αξιόπιστα gear indicator ή αυτά που δείχνουν στο περίπου και ότι να'ναι?
Re: Oμαδικη παραγγελια Gear indicator
ξερω οτι δεν θα πρεπει να πω τη γνωμη μου ....γιατι ειμαι ψιλοαντιθετος αν κ το εχω......αλλης εταιριας ομως...(biketronix)(95 ευρα)
ΘΕΤΙΚΑ:
-ΣΟΥ λει τη ΤΑΧΥΤΗΤΑ που εχεις ( εμενα μου δειχνει σωστη ταχυτητα αλλα σε καποιες στροφες δειχνει νεκρη )
- ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΜΕΙ...(αλλα θελει δουλεια αν το κολησετε με το αυτοκολητο που σας δινουν ...καλα κρασια...ειναι κακασχημο κ φοβασαι μη φυγει....) εγω προσωπικα τρυπησα το φεριγκ το περασα απο μεσα καλωδιωση με φισες απο μεσα κλπ....το εκανα σα να βγαινει απο τη μανα του ετσι...εγινε τζαματη δουλεια αρκει να χεις μερακι κ υπομονη,
- εμφανιση
-εμφανιση
-εμφανιση
- φουλ αδιαβροχο...λαστιχο πετας πανω του κ ειναι μπομπα...
(αν τα λες θετικα αυτα)
Αρνητικα :
- Σου λεει νεκρη οταν δεν εχεις...
- Καλωδιωση.....εκτος οτι πρεπει να τρυπησεις ενωσεις 3-4 καλωδια απο τη πολυπλεξουδα της μηχανης...
αντε να καταλαβεις ποιο ειναι το ενα ποιο ειναι το αλλο...πολλα μοιαζουν...υπαρχουν 2πλα καλωδια για πουλς, καλωδιων στροφων μηχανης κλπ...
-ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΟ ΛΕΝΤ ΣΑ ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ>...σε σημειο ελεους...μονο το πρωι δε σε τυφλωνει...
αν θελετε το αφηνετε...
απλα επειδη απο οσο ξερω ...στο κλαμπ ειμαι ο μονος που εχει αυτο το πραμα(2 χρονια τωρα)...γιατι πραμα ειναι...Καλουδι δε το λεω ακριβς .....ειπα να πω τη γνωμη μου./...
αυτα τα 80 ευρω ελατηρια γνωμη μου......
ΘΕΤΙΚΑ:
-ΣΟΥ λει τη ΤΑΧΥΤΗΤΑ που εχεις ( εμενα μου δειχνει σωστη ταχυτητα αλλα σε καποιες στροφες δειχνει νεκρη )
- ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΜΕΙ...(αλλα θελει δουλεια αν το κολησετε με το αυτοκολητο που σας δινουν ...καλα κρασια...ειναι κακασχημο κ φοβασαι μη φυγει....) εγω προσωπικα τρυπησα το φεριγκ το περασα απο μεσα καλωδιωση με φισες απο μεσα κλπ....το εκανα σα να βγαινει απο τη μανα του ετσι...εγινε τζαματη δουλεια αρκει να χεις μερακι κ υπομονη,
- εμφανιση
-εμφανιση
-εμφανιση
- φουλ αδιαβροχο...λαστιχο πετας πανω του κ ειναι μπομπα...
(αν τα λες θετικα αυτα)
Αρνητικα :
- Σου λεει νεκρη οταν δεν εχεις...
- Καλωδιωση.....εκτος οτι πρεπει να τρυπησεις ενωσεις 3-4 καλωδια απο τη πολυπλεξουδα της μηχανης...
αντε να καταλαβεις ποιο ειναι το ενα ποιο ειναι το αλλο...πολλα μοιαζουν...υπαρχουν 2πλα καλωδια για πουλς, καλωδιων στροφων μηχανης κλπ...
-ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΟ ΛΕΝΤ ΣΑ ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ>...σε σημειο ελεους...μονο το πρωι δε σε τυφλωνει...
αν θελετε το αφηνετε...
απλα επειδη απο οσο ξερω ...στο κλαμπ ειμαι ο μονος που εχει αυτο το πραμα(2 χρονια τωρα)...γιατι πραμα ειναι...Καλουδι δε το λεω ακριβς .....ειπα να πω τη γνωμη μου./...
αυτα τα 80 ευρω ελατηρια γνωμη μου......
Re: Oμαδικη παραγγελια Gear indicator
και να συμπηρωσω οτι επειδη εχω ψαξει ολες τις εταιριες πανω σε αυτο...
το μονο δεικτακι που δεν χανει γραμμαριο αλλαγης.... ειναι το GPT απο review...
θα πω ομως κ το αλλο... σε reviews...πολυ καλο ηταν και το δικο μου...
να που δεν ειναι......
σκεφτειτε το...ειναι τελειως εξτρα....και αν σου δουλεψει καλα....(αφοτου ρισκαρεις χειρουργειο στα σημαντικοτερα καλωδια της μηχανης)
ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΡΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΛΑΩ ΤΟ ΠΟΣΤ ΡΕ ΣΥ...τωρα το δα....
το μονο δεικτακι που δεν χανει γραμμαριο αλλαγης.... ειναι το GPT απο review...
θα πω ομως κ το αλλο... σε reviews...πολυ καλο ηταν και το δικο μου...
να που δεν ειναι......
σκεφτειτε το...ειναι τελειως εξτρα....και αν σου δουλεψει καλα....(αφοτου ρισκαρεις χειρουργειο στα σημαντικοτερα καλωδια της μηχανης)
ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΡΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΛΑΩ ΤΟ ΠΟΣΤ ΡΕ ΣΥ...τωρα το δα....
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Αποψεις για το gear indicator
Αν κατάλαβα σωστά ο Saridakis έχει άλλη μάρκα gear indicator από ότι ο JSKF16, σωστά?
JSKF16 μπορείς να μας πεις την γνώμη σου για το δικό σου?
πόσο καιρό το χρησιμοποιείς, τα υπερ και τα κατα?
κάποιο μικροπρόβλημα ίσως?
Από καλωδίωση επίσης τι επέμβαση κανουμε κτλ?
Έχει και με μπλε ένδειξη? θα πηγαίνει στο Φρέιζερ, μιας και έχουμε κόκκινα όργανα?
Πω πω ερωτήσεις....σε ζάλισα.....!!!!!
Ευχαριστώ!!!!
JSKF16 μπορείς να μας πεις την γνώμη σου για το δικό σου?
πόσο καιρό το χρησιμοποιείς, τα υπερ και τα κατα?
κάποιο μικροπρόβλημα ίσως?
Από καλωδίωση επίσης τι επέμβαση κανουμε κτλ?
Έχει και με μπλε ένδειξη? θα πηγαίνει στο Φρέιζερ, μιας και έχουμε κόκκινα όργανα?
Πω πω ερωτήσεις....σε ζάλισα.....!!!!!

Ευχαριστώ!!!!

Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Αποψεις για το gear indicator
Τι λες βρε Νικο δε μου χαλας τιποτα....αλιμονο χωρις κουβεντα δε μαθαινουμε..!!
Να πω και εγω οτι αυτα 3-4 gear indicator που κυκλοφορουν ειναι για 5-10-15 ειδη μηχανων , και το σεταρισμα του ειναι ιδιαιτερο και πολυ σημαντικο για το τελικο σωστο αποτελεσμα.Αυτο για να επιτευχθει χρειαζεται σωστη ρυθμιση , σωστη εγκατασταση , και το ποιο σημαντικο σωστα φτιαγμενη τη πλακετα με τα ηλεκτρονικα που μεταφραζει τους αλγοριθμους της μηχανης απο το κοντερ και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα/μηχανικα μερη.
Μιλωντας λοιπον για το παρακατω...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =26&t=7721
.... οι φιλοι το φτιαχνουν και το τσεκαρουν ΜΟΝΟ για FZ1και για καμια αλλη μηχανη...αφου η πλακετα και τα ηλεκτρονικα ειναι ελεγμενα για τη σωστη λειτουργια του πανω στο FZ1!
Oσο για τα αρνητικα που αναφερεις...
περι νεκρης στο εξηγησα παραπανω...
περι καλωδιωσεις υπαρχει αναλυτικοτατο manual
να πω ομως οτι οντως υπαρχουν τετοια κρουσματα που αναφερεις και οφειλεται σε πολλα ισως ζητηματα οπως προανεφερα!
εδω ειναι μια εγκατασταση σε S2 σε πληροφορω...τουλαχιστον η μεχρι τωρα που το εβαλαν..δεν ειχαν παραπανω λειτουργιας!
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =25&t=7188
και εδω μια οδηγια οταν δε δουλευει καλα τι μπορει να συμβαινει...
The only case it is not able to detect the gear correctly is if either speedo or
RPM-signal is missing (or clutch is pulled). Otherwise it follows very
quickly (with an adjustable delay).
There are several people from greece who are using my
Gen1-gear-indicator for a very long time. You could ask them for
reference about the function. The internal gear-recognition software
algorithms are identical.
Να πω και εγω οτι αυτα 3-4 gear indicator που κυκλοφορουν ειναι για 5-10-15 ειδη μηχανων , και το σεταρισμα του ειναι ιδιαιτερο και πολυ σημαντικο για το τελικο σωστο αποτελεσμα.Αυτο για να επιτευχθει χρειαζεται σωστη ρυθμιση , σωστη εγκατασταση , και το ποιο σημαντικο σωστα φτιαγμενη τη πλακετα με τα ηλεκτρονικα που μεταφραζει τους αλγοριθμους της μηχανης απο το κοντερ και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα/μηχανικα μερη.
Μιλωντας λοιπον για το παρακατω...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =26&t=7721
.... οι φιλοι το φτιαχνουν και το τσεκαρουν ΜΟΝΟ για FZ1και για καμια αλλη μηχανη...αφου η πλακετα και τα ηλεκτρονικα ειναι ελεγμενα για τη σωστη λειτουργια του πανω στο FZ1!
Oσο για τα αρνητικα που αναφερεις...
περι νεκρης στο εξηγησα παραπανω...
περι καλωδιωσεις υπαρχει αναλυτικοτατο manual
να πω ομως οτι οντως υπαρχουν τετοια κρουσματα που αναφερεις και οφειλεται σε πολλα ισως ζητηματα οπως προανεφερα!
εδω ειναι μια εγκατασταση σε S2 σε πληροφορω...τουλαχιστον η μεχρι τωρα που το εβαλαν..δεν ειχαν παραπανω λειτουργιας!
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =25&t=7188
και εδω μια οδηγια οταν δε δουλευει καλα τι μπορει να συμβαινει...
The only case it is not able to detect the gear correctly is if either speedo or
RPM-signal is missing (or clutch is pulled). Otherwise it follows very
quickly (with an adjustable delay).
There are several people from greece who are using my
Gen1-gear-indicator for a very long time. You could ask them for
reference about the function. The internal gear-recognition software
algorithms are identical.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Αποψεις για το gear indicator
dimitrisfz έγραψε: Αν κατάλαβα σωστά ο Saridakis έχει άλλη μάρκα gear indicator από ότι ο JSKF16, σωστά?
σωστα!
JSKF16 μπορείς να μας πεις την γνώμη σου για το δικό σου?
εγω δεν εχω..βαλει!
πόσο καιρό το χρησιμοποιείς, τα υπερ και τα κατα?
υπερ , η εγκατασταση , τελικη οψη!
κατα , η μηπως οχι σωστη λειτουργια , αλλα ειπαμε παραπανω..ποτε!
κάποιο μικροπρόβλημα ίσως?
επισης οσοι με FZ1 και FZS1000 το εχουν βαλει στο εξωτερικο που εχω και μιλησει μαζι τους δεν εχουν παραπονο κανενα!
Από καλωδίωση επίσης τι επέμβαση κανουμε κτλ?
εχω βαλει το Pdf εγκαταστασεις...
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... =26&t=7721
Έχει και με μπλε ένδειξη?
ναι...
θα πηγαίνει στο Φρέιζερ, μιας και έχουμε κόκκινα όργανα?
ειναι υποκειμενικο...ετσι και αλλιως εχεις επιλογη
Πω πω ερωτήσεις....σε ζάλισα.....!!!!!![]()
οχι βεβαια...ειπαμε μαθαινουμε![]()
Ευχαριστώ!!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Αποψεις για το gear indicator
...να πω οτι εγω εκφραζω κουβεντες και αποτελεσματα απο φιλους που εχουν κανει ηδη την εγκατασταση..
Re: Αποψεις για το gear indicator
Πριν μπερδευτούμε εντελώς ας δούμε λίγο πως δουλεύουν αυτά τα μαραφέτια....
Σε αντίθεση με τα μηχανικά συστήματα που διαθέτουν μηχανική βαλβίδα εντός του κιβωτίου για να διαβάζουν τις σχέσεις και τα οποία πάρα πολύ δύσκολα μπορούν να μπουν εκ των υστέρων, τα aftermarket indicator δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μικρός υπολογιστάκος....Συγκεκριμένα διαθέτουν ένα τσιπάκι το οποίο στην μνήμη του έχει περασμένες τόσο τις σχέσεις του κιβωτίου, όσο και τις υπόλοιπες σχέσεις που μεσολαβούν από τον στρόφαλο έως τον τροχό (όπως πρωτεύουσα, τελική, διάσταση ελαστικών)... Γι αυτό και χρειάζονται νέο ξεχωριστό προγραμματισμό για κάθε μοντέλο που κυκλοφορεί, ακόμα και για αλλαγές από χρονιά σε χρονιά αν ο κατασκευαστής της μηχανής κάνει αλλαγές στο μοντέλο σε οτιδήποτε επηρεάζει τις σχέσεις μετάδοσης...
Αυτό λοιπόν που κάνουν αυτά τα μαραφέτια είναι να επεξεργάζονται την σχέση μεταξύ της ένδειξης του κοντέρ και της ένδειξης του στροφομέτρου και να την συγκρίνουν σε "real time" με αυτές που έχουν στην μνήμη τους, και ετσι έμμεσα να αναγνωρίζουν την σχέση μετάδοσης με την οποία κινείσαι την δεδομένη στιγμή....Τίποτα το τρομερό δηλαδή και μην σας τρομάζουν όλα αυτά ή η λέξη «αλγόριθμος» - μερικές διαιρέσεις σε πραγματικό (ή για την ακρίβεια σε σχεδόν πραγματικό) χρόνο κάνουν...
Σαν 100% ηλεκτρονικό το σύστημα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα...Κατ’ αρχάς είναι "χαζό" – κυρίως γιατί δεν "καταλαβαίνει" απ’ ευθείας το τι συμβαίνει, αλλά βγάζει συμπέρασμα για το τι συμβαίνει βάσει κάποιων δεδομένων (στροφές και ένδειξη ταχυμέτρου εν προκειμένω...) που δέχεται.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι αν σε κάποιες περιπτώσεις κάποια από τα δεδομένα αλλάξουν ή βρεθούν εκτός προβλεπόμενης κατάστασης, μπορεί να ξεγελαστεί και να τα μπουρδουκλώσει... πχ όταν πατάω συμπλέκτη και κατεβάζω 2 σχέσεις όσο παραμένει πατημένος ο συμπλέκτης το κύκλωμα δεν έχει τρόπο να καταλάβει ότι έχω κάνει 2 κατεβάσματα...Επίσης είναι ευάλωτα σε οποιαδήποτε αλλαγή στις μαμά σχέσεις μιας και αυτές είναι περασμένες στην μνήμη του ως στάνταρ δεδομένα. Ένα βαρβάτο γρανάζωμα θα μπερδέψει τον υπολογιστή μιας και η αλλαγμένη πλέον σχέση ταχύτητας-στροφών δεν θα αντιστοιχεί σε αυτές που είναι χαρτογραφημένες στην μνήμη του...
Φαντάζομαι ότι οι προγραμματιστές του θα έχουν αφήσει ένα μικρό ποσοστό +/- στην χαρτογράφηση των σχέσεων στην μνήμη του ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ένα λίγο διαφορετικό ελαστικό ή στις ανοχές ακρίβειας των οργάνων της μηχανής στην γραμμή παραγωγής, αλλά δεν είναι απίθανο ένα δοντάκι αλλαγμένο γρανάζι μπροστά να είναι ικανό να βγάλει τον υπολογιστή εκτός "κατανοητής" περιοχής λειτουργίας...Πάρα πολλές φορές αυτό που είναι απλό και αυτονόητο για το ανθρώπινο μυαλό είναι ακατόρθωτό για την λογική του υπολογιστή...
Θεωρητικά θα μπορούσαν να έχουν την δυνατότητα "επανακαλιμπραρίσματος" για να καλυφθούν και τέτοιες περιπτώσεις, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν συμβαίνει εδώ...
Από την άλλη είναι σχετικά εύκολα στην τοποθέτηση μιας και δεν απαιτούνται μηχανικές επεμβάσεις, και λογικά (δεν έχω δεί κανένα από κοντά) θα χρειάζεται 4 καλωδιάκια για να λειτουργήσει. Ρεύμα, γείωση, ένδειξη στροφών και ένδειξη ταχυμέτρου....Εδώ θέλει λίγο προσοχή γιατί πρέπει να ξέρουμε ποια ακριβώς καλώδια μεταφέρουν αυτές τις πληροφορίες. Σαφώς και το μάνουαλ που το συνοδεύει θα λέει, αλλά καμμιά φορά οι χρωματικοί κωδικοί των καλωδίων στις πλεξούδες αλλάζουν στην γραμμή παραγωγής της μηχανής στην ζωή ενός μοντέλου και πάντα πρέπει να ελέγχουμε πριν πάρουμε ρεύμα από κάποιο καλώδιο...
Οπότε με δεδομένο ότι το μηχανάκι είναι σε μαμά κατάσταση από άποψη γραναζώματος και ότι μπορούμε με σιγουριά να διακρίνουμε σε ποια καλώδια πρέπει να επέμβουμε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την τοποθέτησή του και λειτουργία τους. Απλά να έχουμε κατά νου ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν αποκλείεται να μην μπορούμε να πάρουμε σωστή ένδειξη ή να υπάρχει "αστάθεια" στα δεδομένα (πχ σ'ένα αμπραγιάρισμα), ή κάποια μικρή χρονική υστέρηση στην ένδειξη...Σε κανονικές συνθήκες χρήσης δεν βλέπω γιατί να υπάρχει πρόβλημα...
Σε αντίθεση με τα μηχανικά συστήματα που διαθέτουν μηχανική βαλβίδα εντός του κιβωτίου για να διαβάζουν τις σχέσεις και τα οποία πάρα πολύ δύσκολα μπορούν να μπουν εκ των υστέρων, τα aftermarket indicator δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μικρός υπολογιστάκος....Συγκεκριμένα διαθέτουν ένα τσιπάκι το οποίο στην μνήμη του έχει περασμένες τόσο τις σχέσεις του κιβωτίου, όσο και τις υπόλοιπες σχέσεις που μεσολαβούν από τον στρόφαλο έως τον τροχό (όπως πρωτεύουσα, τελική, διάσταση ελαστικών)... Γι αυτό και χρειάζονται νέο ξεχωριστό προγραμματισμό για κάθε μοντέλο που κυκλοφορεί, ακόμα και για αλλαγές από χρονιά σε χρονιά αν ο κατασκευαστής της μηχανής κάνει αλλαγές στο μοντέλο σε οτιδήποτε επηρεάζει τις σχέσεις μετάδοσης...
Αυτό λοιπόν που κάνουν αυτά τα μαραφέτια είναι να επεξεργάζονται την σχέση μεταξύ της ένδειξης του κοντέρ και της ένδειξης του στροφομέτρου και να την συγκρίνουν σε "real time" με αυτές που έχουν στην μνήμη τους, και ετσι έμμεσα να αναγνωρίζουν την σχέση μετάδοσης με την οποία κινείσαι την δεδομένη στιγμή....Τίποτα το τρομερό δηλαδή και μην σας τρομάζουν όλα αυτά ή η λέξη «αλγόριθμος» - μερικές διαιρέσεις σε πραγματικό (ή για την ακρίβεια σε σχεδόν πραγματικό) χρόνο κάνουν...
Σαν 100% ηλεκτρονικό το σύστημα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα...Κατ’ αρχάς είναι "χαζό" – κυρίως γιατί δεν "καταλαβαίνει" απ’ ευθείας το τι συμβαίνει, αλλά βγάζει συμπέρασμα για το τι συμβαίνει βάσει κάποιων δεδομένων (στροφές και ένδειξη ταχυμέτρου εν προκειμένω...) που δέχεται.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι αν σε κάποιες περιπτώσεις κάποια από τα δεδομένα αλλάξουν ή βρεθούν εκτός προβλεπόμενης κατάστασης, μπορεί να ξεγελαστεί και να τα μπουρδουκλώσει... πχ όταν πατάω συμπλέκτη και κατεβάζω 2 σχέσεις όσο παραμένει πατημένος ο συμπλέκτης το κύκλωμα δεν έχει τρόπο να καταλάβει ότι έχω κάνει 2 κατεβάσματα...Επίσης είναι ευάλωτα σε οποιαδήποτε αλλαγή στις μαμά σχέσεις μιας και αυτές είναι περασμένες στην μνήμη του ως στάνταρ δεδομένα. Ένα βαρβάτο γρανάζωμα θα μπερδέψει τον υπολογιστή μιας και η αλλαγμένη πλέον σχέση ταχύτητας-στροφών δεν θα αντιστοιχεί σε αυτές που είναι χαρτογραφημένες στην μνήμη του...
Φαντάζομαι ότι οι προγραμματιστές του θα έχουν αφήσει ένα μικρό ποσοστό +/- στην χαρτογράφηση των σχέσεων στην μνήμη του ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ένα λίγο διαφορετικό ελαστικό ή στις ανοχές ακρίβειας των οργάνων της μηχανής στην γραμμή παραγωγής, αλλά δεν είναι απίθανο ένα δοντάκι αλλαγμένο γρανάζι μπροστά να είναι ικανό να βγάλει τον υπολογιστή εκτός "κατανοητής" περιοχής λειτουργίας...Πάρα πολλές φορές αυτό που είναι απλό και αυτονόητο για το ανθρώπινο μυαλό είναι ακατόρθωτό για την λογική του υπολογιστή...
Θεωρητικά θα μπορούσαν να έχουν την δυνατότητα "επανακαλιμπραρίσματος" για να καλυφθούν και τέτοιες περιπτώσεις, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν συμβαίνει εδώ...
Από την άλλη είναι σχετικά εύκολα στην τοποθέτηση μιας και δεν απαιτούνται μηχανικές επεμβάσεις, και λογικά (δεν έχω δεί κανένα από κοντά) θα χρειάζεται 4 καλωδιάκια για να λειτουργήσει. Ρεύμα, γείωση, ένδειξη στροφών και ένδειξη ταχυμέτρου....Εδώ θέλει λίγο προσοχή γιατί πρέπει να ξέρουμε ποια ακριβώς καλώδια μεταφέρουν αυτές τις πληροφορίες. Σαφώς και το μάνουαλ που το συνοδεύει θα λέει, αλλά καμμιά φορά οι χρωματικοί κωδικοί των καλωδίων στις πλεξούδες αλλάζουν στην γραμμή παραγωγής της μηχανής στην ζωή ενός μοντέλου και πάντα πρέπει να ελέγχουμε πριν πάρουμε ρεύμα από κάποιο καλώδιο...
Οπότε με δεδομένο ότι το μηχανάκι είναι σε μαμά κατάσταση από άποψη γραναζώματος και ότι μπορούμε με σιγουριά να διακρίνουμε σε ποια καλώδια πρέπει να επέμβουμε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την τοποθέτησή του και λειτουργία τους. Απλά να έχουμε κατά νου ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν αποκλείεται να μην μπορούμε να πάρουμε σωστή ένδειξη ή να υπάρχει "αστάθεια" στα δεδομένα (πχ σ'ένα αμπραγιάρισμα), ή κάποια μικρή χρονική υστέρηση στην ένδειξη...Σε κανονικές συνθήκες χρήσης δεν βλέπω γιατί να υπάρχει πρόβλημα...
Re: Αποψεις για το gear indicator
Καλύτερα να συμπλεκτάρω σαν το χαζο λοιπόν........ 

- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Αποψεις για το gear indicator
απο που βγηκε αυτο το συμπερασμα



Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης