νικολα......απλα τρομερο...και να φανταστεις δεν τολμησα να δωσω ουτε κατα διανοια λιγο παραπανω γκαζι καν!!!μεχρι τις 6000στροφες και αυτο πολυ χαλαρα και αργα τα ανοιγματα στο γκαζι....
160 χλμ ειχε μονο κανει ο θανασης και θα ηταν αμαρτια καθε αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε τοσο σφικτο μηχανακι!!μονο και μονο που μου το εμπιστευθηκε αστρωτο μηχανακι θα ηταν αγενεια απο μερους μου να κανω οτιδηποτε που δεν θα εκανα ποτε σε δικο μου μηχανακι!!!
αλλα με τρελανε η σφικτη αισθηση του πακετου φρενων-αναρτησεων -πλαισιου-θεση οδηγησης...που με εκανε να ονειρευομαι....
ευελικτο πολυ,η αισθηση στιβαροτητας ηταν παντου και ο ηχος της μαμας εξατμισης κατι παραπανω απο ικανοποιητικος....καθαρο μπασο που δηλωνε την υπαρξη αφθονης ροπης σε καθε ανοιγμα του γκαζιου ακομα και με 1 η και 2 ταχυτητες πανω!!
δυστυχως αυτη την χρονικη περιοδο δεν ειμαι με τπτ για αλλαγη μηχανης αλλα με την 1η ευκαιρια θα ειναι και η 1η επιλογη μου....(εχω ενα σπιτι να τελειωσω και να ξεφυγω απο το νοικι για παντα!!!)
το μονο που με ξενιζει στο 1000 ειναι η μη υπαρξη τουρινγκ χρησης και η μικροτερη επιφανεια του φερινγκ..
αλλα αν συνυπολογισεις τι σου δινει .....ε ας κανουμε και καποια υποχωρηση!!!!
