varadero 1300
varadero 1300
ΣΑΜΟΣ
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4456
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!


- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11074
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
ενα βαρκαντερο για να κινηθει ξερεις ποσα αλογα χρειαζεται



- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300





τι λενε ρε!!!!!
αχαχαχαχαχ;α!!!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 689
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
και μετα τους εφυγε το μαξιλαρι και ξυπνησαν...
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....
Re: varadero 1300
Η εξωτερική εμφάνιση δείχνει πολύ ωραία και μάλιστα είναι αντιγραφή ή εμπνευσμένη από τους Ιταλούς.
Γράφει ιπποδύναμη 178 άλογα, ροπή 11kg/m, βάρος 225 κιλά.
Εάν όλα αυτα ισχύουν έχει να κάνει μεγάλη επιτυχία.
Φοβάμαι ότι πολλές εταιρίες ακόμη και η Yamaha θα χάσει σημαντικό μερίδιο από το αγοραστικό κοινό.
Εάν δεν φροντίσει η Yamaha να βγάλει κανα καινούργιο FZ1 με τουλάχιστον τόσα άλογα,τόση ροπή και το βάρος να μην υπερβαίνει τα 220 κιλά.
Πιστεύω θα τα βρει δύσκολα.
Εγώ πως και πως ψάχνω να βρω ένα τέτοιο εργαλείο.
Που να έχει 150-200 άλογα,ροπή 10-13kg/m,βάρος 200-230 κιλά.
Γράφει ιπποδύναμη 178 άλογα, ροπή 11kg/m, βάρος 225 κιλά.
Εάν όλα αυτα ισχύουν έχει να κάνει μεγάλη επιτυχία.
Φοβάμαι ότι πολλές εταιρίες ακόμη και η Yamaha θα χάσει σημαντικό μερίδιο από το αγοραστικό κοινό.
Εάν δεν φροντίσει η Yamaha να βγάλει κανα καινούργιο FZ1 με τουλάχιστον τόσα άλογα,τόση ροπή και το βάρος να μην υπερβαίνει τα 220 κιλά.
Πιστεύω θα τα βρει δύσκολα.
Εγώ πως και πως ψάχνω να βρω ένα τέτοιο εργαλείο.
Που να έχει 150-200 άλογα,ροπή 10-13kg/m,βάρος 200-230 κιλά.
Re: varadero 1300
Δικυλινδρη μηχανη που τωρα ειναι 260 κιλα και 95 αλογα ειναι παρα πολυ δυσκολο να κανει τετοια αλλαγη....
χωρια που στη συγκεκριμενη φωτο δεν βλεπω τπτ φρενα... εκτος αμα ανοιγει κανενα αλεξιπτωτο απο πισω και πεταγονται και τπτ αγκυρες!!!
μαλλον photoshopia το κοβω....
χωρια που στη συγκεκριμενη φωτο δεν βλεπω τπτ φρενα... εκτος αμα ανοιγει κανενα αλεξιπτωτο απο πισω και πεταγονται και τπτ αγκυρες!!!
μαλλον photoshopia το κοβω....
Re: varadero 1300
Νομιζω οτι η Yamaha δεν έχεινα φοβηθει τίποτα, γιατι πολύ απλά, δεν έχει μοτοσυκλέτα σε αυτή την κατηγορία.Αν εξαιρέσουμε το TDM που ειναι μια ειδικη περίπτωση με φανατικο κοινό.pavlaras1 έγραψε: Φοβάμαι ότι πολλές εταιρίες ακόμη και η Yamaha θα χάσει σημαντικό μερίδιο από το αγοραστικό κοινό.
Εάν δεν φροντίσει η Yamaha να βγάλει κανα καινούργιο FZ1 με τουλάχιστον τόσα άλογα,τόση ροπή και το βάρος να μην υπερβαίνει τα 220 κιλά.
Πιστεύω θα τα βρει δύσκολα.
Ειδη το Varadero έχει χάσει την αγορά της κατηγορίας του, λογω όγκου και του αποκλειστικά ασφάλτινου χαρακτήρα του. Πόσο μάλλον αν ακολουθησει την γραμμη και το ύφος που φαίνετε στην φωτό.
Μακάρι η Yamaha να πάρει την απόφαση και να βγάλει στην αγορά το μεγάλο TENERE . Εκει να δείτε γέλια!!!! Θα πουλάει ΤΡΕΛΛΑ !!!!!
Η απουσία αισθητή.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
συγνωμη ρε παυλαρα αλλα εδω μεσα ειναι καποιοι που εχουν το fz6 χροοονια κ ακομη "δεν το εχουν μαθει"...pavlaras1 έγραψε: Εγώ πως και πως ψάχνω να βρω ένα τέτοιο εργαλείο.
Που να έχει 150-200 άλογα,ροπή 10-13kg/m,βάρος 200-230 κιλά.
κ συ το εχεις ποσο?1 χρονο?2?κ θες να παρεις μανι-μανι fz1 με 200 αλογα κ 13kg ροπη?πιστευεις οτι θα καταφερεις να το δαμασεις κ ειδικα στους εξαιρετικους δρομους της ελλαδας?

φιλικα παντα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος koulis την Πέμ 17 Σεπ 2009, 09:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
εσενα αυτο σε απασχολει? το οτι με 200αλογα και 13kg ροπη δεν θα φτανει ουτε στο επομενο βενζιναδικο δεν σε προβληματιζει?koulis έγραψε:[ θες να παρεις μανι-μανι fz1 με 200 αλογα κ 13kg ροπη?


In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: varadero 1300
Το FZ6 S2 το εχω 2 χρόνια.koulis έγραψε: συγνωμη ρε παυλαρα αλλα εδω μεσα ειναι καποιοι που εχουν το fz6 χροοονια κ ακομη "δεν το εχουν μαθει"...
κ συ το εχεις ποσο?1 χρονο?2?κ θες να παρεις μανι-μανι fz1 με 200 αλογα κ 13kg ροπη?πιστευεις οτι θα καταφερεις να το δαμασεις κ ειδικα στους εξαιρετικους δρομους της ελλαδας?![]()
φιλικα παντα
Κάποιοι μαθαίνουν γρήγορα και κάποιοι ποιο αργά άλλη μπορεί να θέλουν 2 χρόνια άλλοι 4 χρόνια και άλλοι δεν θα το μάθουν απλά πότε.
Μια χαρά θα μάθω να το ελέγχω σε 1 χρόνο από την στιγμή που θα το πάρω.
Υπόψιν ότι μέσα στην πόλη δεν χρειάζεται να βγάζεις γόνατο για όσους σκεφτούν και πουν πως πέρνεις τις στροφές.
Μόνο που θα ξεκινάω από φανάρι σε φανάρι με δεύτερο άτομο και δεν θα με φτάνουν μου αρκεί.
Όταν θα βγαίνω περιφερειακό ή Εθνική οδό και θα το τελικιάζω με 2 άτομο στο μπαμ μπαμ μου αρκεί.
Το FZ6 μετά τα 200 σέρνεται για εμένα ειδικά όταν είσαι με 2 άτομο.
θέλω με 2 άτομο να τα πιανω άνετα τα 250 χωρίς να ζορίζεται και να μετράω 1 προς 1 χιλιόμετρα που περνάν από το κοντέρ.
Τέλος πάντων μπορεί για κάποιους να είναι όλα αυτα υπερβολικά αλλά για κάποιους άλλους όπως εμένα δεν είναι.
Ελπίζω να με καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.
Όσο για την κατανάλωση εάν εχω τόσα άλογα και τέτοια ροπή χαλάλι στην κατανάλωση δεν με πειράζει να καταναλώνει παραπάνω.
Άσε που με μια ηλεκτρονική που θα διαθέτει 3 χάρτες θα μπορούσε ο ένας χάρτης να έχει τα μίσα άλογα και να έχει σχεδόν μισή κατανάλωση και οι άλλοι δύο να είναι ένας για ταξίδι και ο άλλος για σπορ οδήγηση ή κάπως έτσι.
Re: varadero 1300
ρε Παυλο εσυ θες να τρεχεις σε MotoGP πολης με δευτερο ατομο...και αν εσενα δεν σε νοιαζεινα τρεχεις σαν παλαβος μεστην πολη ή στον περιφερειακο οπως αναφερες σκεψου τους αλλους που θετεις σε κινδυνο με την επικινδυνη οδηγηση ..
αν εχεις τοσο μεγαλη αναγκη για ταχυτητα και γκαζια καλυτερα ειναι να πηγαινεις σε πιστα που και που να βγαζεις και εσυ τα γουστα σου.
φιλικα παντα
αν εχεις τοσο μεγαλη αναγκη για ταχυτητα και γκαζια καλυτερα ειναι να πηγαινεις σε πιστα που και που να βγαζεις και εσυ τα γουστα σου.
φιλικα παντα
-
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 25 Νοέμ 2007, 19:15
- Model: -
- Τοποθεσία: Κρητη/Ηρακλειο
- Επικοινωνία:
Re: varadero 1300
Ρε παιδια χαλαρωστε λιγο το μηχανακι δεν προκειται καν να βγει στην παραγωγη..καταρχην απ τη φωτογραφια φαινεται οτι δεν ειναι καν δουλεια της εταιριας αφου δεν εχει ουτε φρενα...!!!χωρια οτι σιγα να μην αλλαξουν τοσα πραγματα κ αφησουν φαναρια φλασ κλπ του παλιου μοντελου..τελοσπαντων της συγκεκριμενης μηχανης δεν ειναι ο χαρκτηρας αυτος..κ αν εχει το βαραντερο τοσα αλογα ποσα θα εχει το cbr 400?? επειδη ειναι κ τετρακυλινδρο....χαχα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης