Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Ψάχνοντας τα φόρα έπεσα πάνω σε ένα thread που αναφέρει οτι είναι εφικτό να μετατρέψεις την έκδοση των 78 ίππων του Fz6 στην έκδοση των 98.
Ψάχνοντας στην Yamaha τα μοντέλα του 2008 έχουν ώς εξής.
Fz6 Fazer 7400 Ευρώ
Fz6 Fazer S2 8900 Ευρώ
Η διαφορές του Fazer S2 από το Fazer είναι: Καινιούργιο ψαλίδι, καινούργιο σχήμα μάσκας, καινούργια όργανα. Επίσης το S2 έχει 98 άλογα ενώ το άπλο έχει 78.
Η πραγματικότητα είναι οι κινητήρες και στα δύο μοντέλα είναι ίδιοι. Και όταν λέμε ίδιοι εννοούμε ίδιοι!! Οπότε γιατί ο ένας κινητήρας αποδίδει 78 ίππους και ο άλλος 98 αφου πρόκειται για το ίδιο πράγμα?
Σε πολλές μηχανές και αμάξια οι κατασκευαστές μειώνουν τις ιπποδυνάμεις για λόγους νομοθεσίας που έχουν να κάνουν με εκπομπές ριπών ή ηλικία αναβάτη ή χρονικό όριο απελευθέρωσης ιπποδύναμης στην οδηγική ευχέρεια του αναβάτη. Χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικοί έλεγχοι (όπως στην περίπτωση του Fz1 σε κάποιες χώρες που είναι 101 ίπποι) ή / και μηχανολογικές πατέντες.
Στην περίπτωση του Fz6 τα πράγματα - ευτυχώς - είναι απλά.
Η λύση έρχεται μέσω του γκαζιού. Δηλαδή η ντίζα που φεύγει από το γρίπ-γκαζιέρα και περνάει από το αριστερό μέρος της μηχανής και φτάνει σε ένα λεβιεδάκι, το οποίο ανοίγει / κλείνει.
Στην περίπτωση των 78 ίππων, υπάρχουν δύο στόπ για να περιορίζουν την κίνηση του λεβιέ. Το πρώτο στόπ περιορίζει την κίνηση του λεβιέ με συνέπεια να μην φτάνει ποτέ η κίνηση του λεβιέ, στην κίνηση που κάνει στην έκδοση των 98 ίππων.
Στραβώνοντας το πρώτο στόπ απελευθερώνουμε το λεβιεδάκι να κάνει την πλήρη κίνηση. ==EDIT== το τέλος της ντίζας πρέπει να βρίσκεται κάτω από το τεπόζιτο, οι FZ6άκηδες ας ενημερώσουν.
Απελευθερώνοντας το λεβιεδάκι, απελευθερώνουμε τις πεταλούδες του αέρα - πιστεύω - και ψεκάζει περισσότερο καύσιμο με συνέπεια να έχουμε αύξηση των στροφών με τελικό αποτέλεσμα την απόδοση των 98 ίππων.
Όπως λένε και οι αμερικάνοι N'Joy!
Ψάχνοντας στην Yamaha τα μοντέλα του 2008 έχουν ώς εξής.
Fz6 Fazer 7400 Ευρώ
Fz6 Fazer S2 8900 Ευρώ
Η διαφορές του Fazer S2 από το Fazer είναι: Καινιούργιο ψαλίδι, καινούργιο σχήμα μάσκας, καινούργια όργανα. Επίσης το S2 έχει 98 άλογα ενώ το άπλο έχει 78.
Η πραγματικότητα είναι οι κινητήρες και στα δύο μοντέλα είναι ίδιοι. Και όταν λέμε ίδιοι εννοούμε ίδιοι!! Οπότε γιατί ο ένας κινητήρας αποδίδει 78 ίππους και ο άλλος 98 αφου πρόκειται για το ίδιο πράγμα?
Σε πολλές μηχανές και αμάξια οι κατασκευαστές μειώνουν τις ιπποδυνάμεις για λόγους νομοθεσίας που έχουν να κάνουν με εκπομπές ριπών ή ηλικία αναβάτη ή χρονικό όριο απελευθέρωσης ιπποδύναμης στην οδηγική ευχέρεια του αναβάτη. Χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικοί έλεγχοι (όπως στην περίπτωση του Fz1 σε κάποιες χώρες που είναι 101 ίπποι) ή / και μηχανολογικές πατέντες.
Στην περίπτωση του Fz6 τα πράγματα - ευτυχώς - είναι απλά.
Η λύση έρχεται μέσω του γκαζιού. Δηλαδή η ντίζα που φεύγει από το γρίπ-γκαζιέρα και περνάει από το αριστερό μέρος της μηχανής και φτάνει σε ένα λεβιεδάκι, το οποίο ανοίγει / κλείνει.
Στην περίπτωση των 78 ίππων, υπάρχουν δύο στόπ για να περιορίζουν την κίνηση του λεβιέ. Το πρώτο στόπ περιορίζει την κίνηση του λεβιέ με συνέπεια να μην φτάνει ποτέ η κίνηση του λεβιέ, στην κίνηση που κάνει στην έκδοση των 98 ίππων.
Στραβώνοντας το πρώτο στόπ απελευθερώνουμε το λεβιεδάκι να κάνει την πλήρη κίνηση. ==EDIT== το τέλος της ντίζας πρέπει να βρίσκεται κάτω από το τεπόζιτο, οι FZ6άκηδες ας ενημερώσουν.
Απελευθερώνοντας το λεβιεδάκι, απελευθερώνουμε τις πεταλούδες του αέρα - πιστεύω - και ψεκάζει περισσότερο καύσιμο με συνέπεια να έχουμε αύξηση των στροφών με τελικό αποτέλεσμα την απόδοση των 98 ίππων.
Όπως λένε και οι αμερικάνοι N'Joy!
Έτσι ακριβώς έχει περιορίσει η YAMAHA τους ίππους στη "μικρή" έκδοση.Toumpas έγραψε: Ψάχνοντας στην Yamaha τα μοντέλα του 2008 έχουν ώς εξής.
Fz6 Fazer 7400 Ευρώ
Fz6 Fazer S2 8900 Ευρώ
Πέρα από αυτό όμως εγώ προσωπικά και μόνο για τις διαφορές αυτές που έχει το S2 (αυτές που αναφέρεις + σέλα και
τετραπίστονες δαγκάνες στα μπροστινά φρένα) πιστεύω ότι αξίζει τη διαφορά των χρημάτων που έχει παραπάνω το S2.
Χώρια που αγοράζεις καινούργιο μηχανάκι και είσαι ήδη από την αγορά ένα μοντέλο πίσω.
εγω πειστευω ρε παιδια να μην ειναι τοσο απλα τα πραματα οπως αναφερθηκανε.Συγουρα υπαρχει αλλος προγραματρισμος εγγεφαλου και καποιες αλλες λεπτομερειες που δεν ειναι και τοσο απλες.H yamaha δεν βγαζει μονο ς2 98 και FZ6 78 alla και FZ6 98 ιδιο look me to 78ari.an ηταν τοσο απλα τοτε ολοι θα δινανε 7000 με την εκπτωση και θα περνανε το 78αρι και σε μια ωρα θα το κανανε 98.
Πάντος το αξιοπερίεργο είναι στις πόσες στροφές οι δυο εκδόσεις δίνουν τους αντίστοιχους ίππους.
Fz6 78άρι
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδος, 2ΕΕΚ
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 600 κ.εκ.
Bore x stroke: 65.5 x 44.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 12.2:1
Μέγιστη ισχύς: 57.0 kW (78 PS) @ 11,500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 51.6 Nm (5.27 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.
Fz6 98άρι
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2ΕΕΚ
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 600 κ.εκ.
Bore x stroke: 65.5 x 44.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 12.2:1
Μέγιστη ισχύς: 72.0 kW (98 PS) @ 12,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 63.1 Nm (6.44 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.
Είναι σωστά αυτά τα νούμερα? Μπορεί πράγματι μέσα σε περίπου 500 στροφές να ανεβάσει +20 άλογα?
Fz6 78άρι
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδος, 2ΕΕΚ
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 600 κ.εκ.
Bore x stroke: 65.5 x 44.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 12.2:1
Μέγιστη ισχύς: 57.0 kW (78 PS) @ 11,500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 51.6 Nm (5.27 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.
Fz6 98άρι
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2ΕΕΚ
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 600 κ.εκ.
Bore x stroke: 65.5 x 44.5 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 12.2:1
Μέγιστη ισχύς: 72.0 kW (98 PS) @ 12,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 63.1 Nm (6.44 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.
Είναι σωστά αυτά τα νούμερα? Μπορεί πράγματι μέσα σε περίπου 500 στροφές να ανεβάσει +20 άλογα?
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Αυτο φυσικα δε γινεται χωρις σοβαρες επεμβασεις στο κινητηρα, φλατζες,SPARTAN έγραψε:Και ενα αλλο το R6 με το FZ6 εχουν ιδιο μοτερ ξερετε αν γινεται να παει απο 98 σε 136?
εκκεντροφορους, βαλβιδες κλπ.......
Δεν ειναι μια απλη μειωση ιπποδυναμης μεσω ψευτολυσεων αλλα κανονικη μετατροπη ενος μοτερ σε ενα αλλο.
Πουθενά δε λέει ότι έχουν το ίδιο μοτέρ...ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ στο μοτέρ του R6 λένε...SPARTAN έγραψε:Αυριο τελικα που θα παω να βαλω το καινουριο φερινκ στην μοτοδυναμικη λογω γδαρσιματος του υπαρχοντος πριν 2 μηνες απο μαλακιαμου θα ρωτησω τον μηχανικο.Και ενα αλλο το R6 με το FZ6 εχουν ιδιο μοτερ ξερετε αν γινεται να παει απο 98 σε 136?
Οπότε όπως λέει και ο Frezas θέλει σοβαρές τροποποιήσεις....
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Καλησπερα σε ολους ....
Και εγω απο την μερια μου ηθελα να μαθω αν οντως μπορεις να δωσεις παραπανω ιππους στο fazer αν εχεις αυτο με τους 78 ιππους...
Αυτα μπορω να τα ζιτησω ή να τα σιζητησω με ενα μηχανικο της motogenesis ?? οπου ειναι εξουσιοδοτιμενo συναιργειο της yamaha? απλος θα ηθελα να ξερω σε ποιον θα απευθηνθω
Και εγω απο την μερια μου ηθελα να μαθω αν οντως μπορεις να δωσεις παραπανω ιππους στο fazer αν εχεις αυτο με τους 78 ιππους...
Αυτα μπορω να τα ζιτησω ή να τα σιζητησω με ενα μηχανικο της motogenesis ?? οπου ειναι εξουσιοδοτιμενo συναιργειο της yamaha? απλος θα ηθελα να ξερω σε ποιον θα απευθηνθω
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
το πρωτο ποστ τα λεει ολα..οπου και να ρωτησεις σε μηχανικο που δουλευει πανω σε yamaha το γνωριζει και ξερει τι πρεπει να κανει!
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!
όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης