ΘΥΡΑ USB
ΘΥΡΑ USB
Καλησπερα παιδια.Μια ερωτηση ηθελα να κανω καθοτι ασχετος.Ο προηγουμενος ιδιοκτητης της μηχανης μου, ειχε τοποθετησει αδιαβροχη θυρα USB στη μασκα.Η θυρα αυτη χρησιμοποιειται μονο για φορτιση συσκευων η μηπως με καποιο τροπο μπορω να τη χρησιμοποιησω για να ελεγχω την κατασταση της μπαταριας της μηχανης μεσω καποιας αλλης συσκευης η συνδεοντας το κινητο τηλεφωνο με εγκαταστημενη καποια εφαρμογη?
- AndStuff
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: ΘΥΡΑ USB
Δεδομενου οτι δεν ξερουμε τι ακριβως εχεις πανω στη μηχανη σου, θα πω οτι 99,9999999% απλα φορτιζεις.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΘΥΡΑ USB
Μηπως ειναι πριζα "αυτοκινητου" που εχει βαλει φορτιστη usb? Αντιστοιχα στο αμαξι εχω τετοια πριζα με φορτιση usb κ ενδειξη βολτομετρου
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: ΘΥΡΑ USB
Φαινεται μια λαστιχενια ταπα αριστερα απο το οργανο της μηχανης που μολις τη σηκωσω εμφανιζεται μια θυρα USB οπως αυτες που εχουν οι υπολογιστες.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΘΥΡΑ USB
Ανεβασε καμια φωτο αν θες
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: ΘΥΡΑ USB
Ακυρη η ερωτηση παιδια.Ευχαριστω για τις απαντησεις και το ενδιαφερον.Μια φορα ανοιξα την ταπα οταν πρωτοαγορασα τη μηχανη και δε φορουσα τα γυαλια μου. Ειχα την εντυπωση οτι ηταν μονο θυρα USB,που μου ειναι αχρηστη ενω τελικα εχει 2 θυρες και βολτομετρο.Ειχε κανει καλη δουλεια ο προηγουμενος.
Καταλαβα οτι ειναι απαραιτητο οταν πριν δυο βδομαδες εμεινα απο μπαταρια στο δευτερο υπογειο του parking που αραζω τη μηχανη.Μπλοκαρε το immobilizer και δεν επαιρνε ουτε με σπρωξιμο.Το προβλημα ηταν ο ανορθωτης.Αντικατασταθηκε με γιαπωνεζικο ιμιτασιον με κοστος 100 ευρω με τα εργατικα και ολα καλα.
Καταλαβα οτι ειναι απαραιτητο οταν πριν δυο βδομαδες εμεινα απο μπαταρια στο δευτερο υπογειο του parking που αραζω τη μηχανη.Μπλοκαρε το immobilizer και δεν επαιρνε ουτε με σπρωξιμο.Το προβλημα ηταν ο ανορθωτης.Αντικατασταθηκε με γιαπωνεζικο ιμιτασιον με κοστος 100 ευρω με τα εργατικα και ολα καλα.
Re: ΘΥΡΑ USB
Καλησπερα παιδια.Κατ’αρχην,για να μην ειμαι εκτος θεματος,θα ηθελα να παρακαλεσω τους διαχειρηστες (αν αυτό είναι εφικτο) να μετονομασουν το topic σε ‘’Βολτομετρο και θυρες USB’’ εφοσον οι αποριες μου περι βολτομετρου συνεχιζονται.Ετσι θα είναι πιο ευκολο και για αλλα μελη του φορουμ, με παρομιες αποριες, να το εντοπισουν.
Χθες ,που πηγα να παρω τη μηχανη μετα από δυο μερες που την ειχα σε ακινησια,τσεκαρα το βολτομετρο πριν γυρισω το κλειδι και εγραφε 11,2.Προς στιγμην πανικοβληθηκα γιατι ειχα διαβασει ότι αν το voltage της μπαταριας είναι κατω από 12,1 τοτε η μιζα δε θα γυρισει.Γυρισα το κλειδι στη θεση ON ,οι ενδειξεις στο βολτομετρο αλλαξαν,πατησα τη μιζα και η μηχανη πηρε κανονικα μπροστα.
Πηγα μια μικρη βολτα Καλλιθεα-Σουνιο,ετσι για ψυχοθεραπεια.Οταν επεστρεψα στο παρκινγκ την κλειδωσα και εριξα παλι μια ματια στο βολτομετρο.Εγραφε 12,7 αλλα βαθμιαια η ενδειξη αυτή επεφτε 12,6-12,5-12,4 κτλ.Γιατι συμβαινει αυτό,ποτε είναι η καταλληλη στιγμη να ελεγξουμε ποσο ρευμα κρατα η μπαταρια μας και πως μπορουμε να καταλαβουμε μεσω βολτομετρου αν η μπαταρια η ο ανορθωτης μας εχει καποιο προβλημα?
Χθες ,που πηγα να παρω τη μηχανη μετα από δυο μερες που την ειχα σε ακινησια,τσεκαρα το βολτομετρο πριν γυρισω το κλειδι και εγραφε 11,2.Προς στιγμην πανικοβληθηκα γιατι ειχα διαβασει ότι αν το voltage της μπαταριας είναι κατω από 12,1 τοτε η μιζα δε θα γυρισει.Γυρισα το κλειδι στη θεση ON ,οι ενδειξεις στο βολτομετρο αλλαξαν,πατησα τη μιζα και η μηχανη πηρε κανονικα μπροστα.
Πηγα μια μικρη βολτα Καλλιθεα-Σουνιο,ετσι για ψυχοθεραπεια.Οταν επεστρεψα στο παρκινγκ την κλειδωσα και εριξα παλι μια ματια στο βολτομετρο.Εγραφε 12,7 αλλα βαθμιαια η ενδειξη αυτή επεφτε 12,6-12,5-12,4 κτλ.Γιατι συμβαινει αυτό,ποτε είναι η καταλληλη στιγμη να ελεγξουμε ποσο ρευμα κρατα η μπαταρια μας και πως μπορουμε να καταλαβουμε μεσω βολτομετρου αν η μπαταρια η ο ανορθωτης μας εχει καποιο προβλημα?
Re: ΘΥΡΑ USB
Σε θεωρητικά νούμερα έχουμε τα εξής
Η τάση της μπαταρίας κυμαίνεται από 12.8 όταν είναι τέρμα γεμάτη μέχρι 12.4 , εκεί θέλει φόρτιση κ πιο κάτω μέχρι τα 12 οριακά που μετά είναι "άδεια" κ άχρηστη
Αυτά μετρημένα με πολύμετρο επάνω στους πόλους, με βγαλμένα τα καλώδια.
Τώρα τι γράφει κάθε βολτόμετρο, είναι μια άλλη ιστορία. Καλύτερα να κρατάς τον ρόλο του συμβουλευτικά περισσότερο κι όχι μέτρηση κάποιου αξιόπιστου οργάνου.
Πρώτα απ'όλα απάντησε μου εάν το βολτόμετρο σου δείχνει ακόμη κι όταν έχεις σβήσει την μηχανή κ βγάλει τα κλειδιά από το διακόπτη.
Η τάση της μπαταρίας κυμαίνεται από 12.8 όταν είναι τέρμα γεμάτη μέχρι 12.4 , εκεί θέλει φόρτιση κ πιο κάτω μέχρι τα 12 οριακά που μετά είναι "άδεια" κ άχρηστη
Αυτά μετρημένα με πολύμετρο επάνω στους πόλους, με βγαλμένα τα καλώδια.
Τώρα τι γράφει κάθε βολτόμετρο, είναι μια άλλη ιστορία. Καλύτερα να κρατάς τον ρόλο του συμβουλευτικά περισσότερο κι όχι μέτρηση κάποιου αξιόπιστου οργάνου.
Πρώτα απ'όλα απάντησε μου εάν το βολτόμετρο σου δείχνει ακόμη κι όταν έχεις σβήσει την μηχανή κ βγάλει τα κλειδιά από το διακόπτη.
Re: ΘΥΡΑ USB
Ναι, το βολτομετρο συνεχιζει να λειτουργει και αφου σβησω τη μηχανη και βγαλω το κλειδι.Οπως γραφω και πιο πανω,προχθες που το κοιταξα εγραφε 11,2 που προφανως η ενδειξη ηταν λεθος αφου η μηχανη πηρε κανονικα μπροστα και ολα λειτουργουσαν αψογα.
Re: ΘΥΡΑ USB
Άρα η σύνδεση του δεν έχει γίνει σωστά, το έβαλε οποίος το έβαλε κατευθείαν πάνω στην μπαταρία.
Οπότε τσεκ να δεις πρώτα απ' όλα αν έχει παρεμβάλλει μια ασφάλεια τουλάχιστον να προστατεύει το κύκλωμα από βραχυκύκλωματα .
Στο γραμμή του θετικού την ψάχνεις.
Σε επόμενη φάση, θέλει ηλεκτρολόγο ή κάποιον να ξέρει τι κάνει κ να πάρει ρεύμα είτε από κάποιο κύκλωμα της μηχανής που να σβήνει όταν βγάζεις τα κλειδιά, πχ ψείρες πορείας ή κοντέρ (δεν συστήνεται για μένα) ή να στο περάσει με κάποιο ρελέ, έτσι ώστε να παίρνει ρεύμα μόνο όταν πάρει μπρος το μοτέρ. Η δεύτερη λύση δεν είναι πολύ πρακτική πάντως, την πρώτη κάνουν όλοι.
Αυτό το λεντακι της πρίζας τραβει απειροελάχιστο ρεύμα ,αλλά σε βάθος χρόνου πχ μια βδομάδα καταλήγει να σου ρίχνει την τάση.
Επίσης αν έχεις κ κάνα συναγερμό κι αυτός σου τραβάει κ σε βάθος χρόνου άμα δεν το κινείς πολύ, σου ρίχνει την μπαταρία.
Στην λειτουργία τώρα, σίγουρα πρέπει να σου βγάζει περίπου 14ν
13.8
13.9
Έτσι ώστε να περισσεύει ενέργεια για να φορτίζει κ η μπαταρία.
Άμα δεις κάτω από 13.5, 13.4 κ δεν μπορεί να το σηκώσει ξανά, πχ καλοκαίρι με αναμμένα φώτα κ βεντιλατερ οκ μπορεί να πέσει για λίγο εκεί, αρχίζεις να έχεις το νου σου γιατί πηνία ή ανορθωτής έρχονται!
Οπότε τσεκ να δεις πρώτα απ' όλα αν έχει παρεμβάλλει μια ασφάλεια τουλάχιστον να προστατεύει το κύκλωμα από βραχυκύκλωματα .
Στο γραμμή του θετικού την ψάχνεις.
Σε επόμενη φάση, θέλει ηλεκτρολόγο ή κάποιον να ξέρει τι κάνει κ να πάρει ρεύμα είτε από κάποιο κύκλωμα της μηχανής που να σβήνει όταν βγάζεις τα κλειδιά, πχ ψείρες πορείας ή κοντέρ (δεν συστήνεται για μένα) ή να στο περάσει με κάποιο ρελέ, έτσι ώστε να παίρνει ρεύμα μόνο όταν πάρει μπρος το μοτέρ. Η δεύτερη λύση δεν είναι πολύ πρακτική πάντως, την πρώτη κάνουν όλοι.
Αυτό το λεντακι της πρίζας τραβει απειροελάχιστο ρεύμα ,αλλά σε βάθος χρόνου πχ μια βδομάδα καταλήγει να σου ρίχνει την τάση.
Επίσης αν έχεις κ κάνα συναγερμό κι αυτός σου τραβάει κ σε βάθος χρόνου άμα δεν το κινείς πολύ, σου ρίχνει την μπαταρία.
Στην λειτουργία τώρα, σίγουρα πρέπει να σου βγάζει περίπου 14ν
13.8
13.9
Έτσι ώστε να περισσεύει ενέργεια για να φορτίζει κ η μπαταρία.
Άμα δεις κάτω από 13.5, 13.4 κ δεν μπορεί να το σηκώσει ξανά, πχ καλοκαίρι με αναμμένα φώτα κ βεντιλατερ οκ μπορεί να πέσει για λίγο εκεί, αρχίζεις να έχεις το νου σου γιατί πηνία ή ανορθωτής έρχονται!
Re: ΘΥΡΑ USB
Σ'ευχαριστω πολυ Solomon!!!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΘΥΡΑ USB
Προσωπικα εχω βολτομετρο κ το εχω συνδεσει απο μια φυσα κατω απο το φιλτροκουτι, για να σβηνει οταν σβηνω την μοτο.
Εχει περιπου 1v αποκλιση αλλα περισσοτερο κοιταω αν φορτιζει η μοτο παρα τα ποσα v δειχνει.Ετσι κ αλλιως απο προιον που προηλθε απο τα βαθυ της κινας δεν περιμενω πολλα
Πριν το βολτομετρο εχω βαλει κ μια ασφαλεια (περιπου 1ε εκανε η ασφαλειοθηκη αδιαβροχη).
Εχει περιπου 1v αποκλιση αλλα περισσοτερο κοιταω αν φορτιζει η μοτο παρα τα ποσα v δειχνει.Ετσι κ αλλιως απο προιον που προηλθε απο τα βαθυ της κινας δεν περιμενω πολλα
Πριν το βολτομετρο εχω βαλει κ μια ασφαλεια (περιπου 1ε εκανε η ασφαλειοθηκη αδιαβροχη).
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης