Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Παιδια καλημερα απο τα συνεφιασμενα Γιαννενα!!!Εβγαλα μια βολτα το μηχανημα και προσεξα το εξης: Οι 1,2,3 και 4 ταχυτητες ειτε ειναι χαμηλα ειτε ψηλα ειναι καλα, αλλα όταν εβαζα 5 ή 6 και δεν ηταν ροπιασμενεσ αλλα και λιγακι πιο χαμιλα σε στροφες, εκαναν ενα κρεμασμα, το μηχανακι δεν εσπρωχνε και εβγαζε κραδασμους. Αυτο συνεβενε οταν ανοιγα το γκαζι αποτομα , όταν ομοσ το ανοιγα αργα με την 5η ή 6η φορτωνε σχοδον κανονικα. Λετε να θελει μπουζι ή ειναι κατι αλλο?Για πειτε καμια γνωμη!!!
Ευχαριστω πολυ!!!
Ευχαριστω πολυ!!!
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
οταν λες χαμηλα με 5η,6η τι εννοεις?
γιατι αν ειχες 5η,6η κ 2-3000στρ ανοιγες αποτομα το γκαζι κ δεν τραβαγε τοτε καλα σου εκανε...
αν ηθελες να συμβαινει κατι τετοιο βαλε nitro κ θα εισαι κομπλε
γιατι αν ειχες 5η,6η κ 2-3000στρ ανοιγες αποτομα το γκαζι κ δεν τραβαγε τοτε καλα σου εκανε...
αν ηθελες να συμβαινει κατι τετοιο βαλε nitro κ θα εισαι κομπλε
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Καταρχας σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση!!!Αυτο συνεβενε στις 3 με 4000 αν θυμαμαι καλα και εχω αρχισει και προβληματιζομαι γιατι εχω και αγνοια των πραγματων και δεν ξερω αν ειναι νορμαλ ή οχι!!! Σε πιο ψηλες στροφεσ πιγεναι αρκετα καλα!!!
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Normal ειναι και οι κραδασμοι,ειναι απ το σκορτσαρισμα που ειναι λογικο,
μην το δουλευεις ετσι,δουλευε το μοτερ σου πιο ψηλα σε στροφες,ετσι πρεπει και ειναι καλυτερο για το μοτερ
και για την ασφαλεια σου γενικα
μην το δουλευεις ετσι,δουλευε το μοτερ σου πιο ψηλα σε στροφες,ετσι πρεπει και ειναι καλυτερο για το μοτερ
και για την ασφαλεια σου γενικα
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
κοιτα να δεις....το fzs 600 φανταζομαι θα εχει κοκκινα περιπου σαν το fz6 δλδ γυρω στις 13-14.000στρ
οποτε το να βαλεις 5η,6η κ να χουφτωνεις αγρια το γκαζι απο τις 2-3.000στρ κ να περιμενεις να πεταγεται σαν πυραυλος καταλαβαινεις οτι δεν ειναι εφικτο....εδω κ με το fz1 να το κανεις παλι θα περιμενεις μεχρι να φτασει τις 5-6.000στρ κ να αρχιζει να βγαζει ροπη......σε μερικα γραναζωμενα ισως κ πιο χαμηλα βεβαια
οποτε το να βαλεις 5η,6η κ να χουφτωνεις αγρια το γκαζι απο τις 2-3.000στρ κ να περιμενεις να πεταγεται σαν πυραυλος καταλαβαινεις οτι δεν ειναι εφικτο....εδω κ με το fz1 να το κανεις παλι θα περιμενεις μεχρι να φτασει τις 5-6.000στρ κ να αρχιζει να βγαζει ροπη......σε μερικα γραναζωμενα ισως κ πιο χαμηλα βεβαια
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Tο συγκεκριμενο μοντελο ειναι καμπυρατερατο...
Αν στο κανει στο αποτομο ανοιγμα γκαζιου μονο, σημαινει οτι μπουκωνει απο βενζινη, οοτε καλο ειναι να κανεις μια ρυθμιση / συγχρονισμο στα καμπυρατερ του!!
Και εννοειτε αυτο που ειπε ο Νιονιος πιο πανω, τα 4κυλινδρα καλο ειναι να δουλευουν απο 4000στροφες και πανω, ειδικα οταν εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο (5-6)!!!
Αν στο κανει στο αποτομο ανοιγμα γκαζιου μονο, σημαινει οτι μπουκωνει απο βενζινη, οοτε καλο ειναι να κανεις μια ρυθμιση / συγχρονισμο στα καμπυρατερ του!!
Και εννοειτε αυτο που ειπε ο Νιονιος πιο πανω, τα 4κυλινδρα καλο ειναι να δουλευουν απο 4000στροφες και πανω, ειδικα οταν εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο (5-6)!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Επειδη ειμαι νεος στο αθλημα, και πιο σινιθισμενος με αμαξι, ίσως γιαυτο μου κακοφαινεται. Φιλε nionios θα κρατησω την συμβουλή σου και θα το δοκιμασω σε πιο ψιλες στροφεσ να δω αν το κανει.
dimitrisfz δεν ηξερα οτι παιζει κατι τετοιο, οποτε θα το παω για ενα τσεκ!!!Ειναι ακριβή αυτη η ρύθμιση (εαν χρειαστει)?
Ευχαριστώ για οποιαδήποτε απάντηση!!!
P.S: Το φορουμ τα σπαει!!!!
dimitrisfz δεν ηξερα οτι παιζει κατι τετοιο, οποτε θα το παω για ενα τσεκ!!!Ειναι ακριβή αυτη η ρύθμιση (εαν χρειαστει)?
Ευχαριστώ για οποιαδήποτε απάντηση!!!
P.S: Το φορουμ τα σπαει!!!!
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
οπα.....αν το εχεις παρει μεταχειρισμενο, τοτε καλο ειναι να τσεκαρεις την μηχανολογικη του κατασταση!!!
καμπυρατερ, μπουζι, φιλτρο αερα κτλ...οπως επισης και τα αλυσιδογραναζα γιατι μπορει και απο φθορα τους να εχεις αυτη την συμπεριφορα....
συγχρονισμο καμπυρατερ κανουν στα συνεργεια μοτο (αν εχεις καποιον που εμπιστευεσαι ακομα καλυτερα), τιμη ...αναλογα ισως 20-30€
γενικα ξεχνα τον τροπο οδηγησης αυτοκινητου οταν εισαι στην μηχανη....
αυτο που περιγραφεις ειναι σαν να πατας τερμα γκαζι στο αμαξι με 5η και 1000στροφες...
καμπυρατερ, μπουζι, φιλτρο αερα κτλ...οπως επισης και τα αλυσιδογραναζα γιατι μπορει και απο φθορα τους να εχεις αυτη την συμπεριφορα....
συγχρονισμο καμπυρατερ κανουν στα συνεργεια μοτο (αν εχεις καποιον που εμπιστευεσαι ακομα καλυτερα), τιμη ...αναλογα ισως 20-30€
γενικα ξεχνα τον τροπο οδηγησης αυτοκινητου οταν εισαι στην μηχανη....
αυτο που περιγραφεις ειναι σαν να πατας τερμα γκαζι στο αμαξι με 5η και 1000στροφες...
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Καμία σχέση το μοτέρ του fzs που προέρχεται απο το thundercat με αυτό το του fz6. Στο fsz είναι πιο "εύκολα" τα πράγματα στις χαμηλές. Εσείς με τα 1000, ίσως να έχετε ξεχάσει πως είναι τα 600, στο fz6 αν δεν έχεις καβατζάρει τα 80-90, ούτε καν το σκέφτεσαι να βάλεις 5η ή 6η!!!koulis έγραψε:κοιτα να δεις....το fzs 600 φανταζομαι θα εχει κοκκινα περιπου σαν το fz6 δλδ γυρω στις 13-14.000στρ
οποτε το να βαλεις 5η,6η κ να χουφτωνεις αγρια το γκαζι απο τις 2-3.000στρ κ να περιμενεις να πεταγεται σαν πυραυλος καταλαβαινεις οτι δεν ειναι εφικτο....εδω κ με το fz1 να το κανεις παλι θα περιμενεις μεχρι να φτασει τις 5-6.000στρ κ να αρχιζει να βγαζει ροπη......σε μερικα γραναζωμενα ισως κ πιο χαμηλα βεβαια
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
η αληθεια ειναι οτι εχουμε ξεχασει οντως....μιας κ απο kle500 πηγαμε σε tdm900 κ επειτα σε fz1000....jordanbikes84 έγραψε:Εσείς με τα 1000, ίσως να έχετε ξεχάσει πως είναι τα 600, στο fz6 αν δεν έχεις καβατζάρει τα 80-90, ούτε καν το σκέφτεσαι να βάλεις 5η ή 6η!!!
ε,μια αμνησια την εχουμε.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Τηρουμένων των αναλογιών....όλα κάνουνε έτσι...και τα αμάξια μέσα....γι'αυτό υπάρχουνε οι σχέσεις να τις αλλάζεις αν θες σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού να έχεις καλύτερη επιτάχυνση...και τα δυκίλινδρα έτσι είναι....
Πάντως τα τετρακύλινδρα σε σειρά έχουνε καλή ελαστικότητα αν είσαι με μεγάλη σχέση και λίγα χ.α.ω. και θες ομαλά να επιταχύνεις....δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα....το απότομο όταν απαιτείς εκεί έχεις πρόβλημα με όλες τις μηχανές....άρα κάτι φταίει στην οδήγησή σου.
Πάντως τα τετρακύλινδρα σε σειρά έχουνε καλή ελαστικότητα αν είσαι με μεγάλη σχέση και λίγα χ.α.ω. και θες ομαλά να επιταχύνεις....δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα....το απότομο όταν απαιτείς εκεί έχεις πρόβλημα με όλες τις μηχανές....άρα κάτι φταίει στην οδήγησή σου.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Σίγουρα εχει να κανει και η οδηγηση μου, αφου ειναι νεοσ στο αθλημα, και σιγα σιγα το παλευω!!! Οσο για τα αλυσογραναζα ειναι νεα, τα ειχε αλλαξει ο τύπος που το πηρα σε συνεργειο που τον ξερω και το εψαξα. Σε πρωτη φαση θα το παω για καθαρισμο και ρύθμιοση καρμπιρατερ (οταν παιξει χρόνοσ) και θα σας πω!!!
Α!Ρωτησα σημερα για xenon, και μου ειπαν σε ενα συνεργειο ότι με διπλο μπαλαστ ειναι στα 100 ευρω!!!Καλα είναι?
Ευχαριστω για οποιαδηποτε συμβουλή!!!
Α!Ρωτησα σημερα για xenon, και μου ειπαν σε ενα συνεργειο ότι με διπλο μπαλαστ ειναι στα 100 ευρω!!!Καλα είναι?
Ευχαριστω για οποιαδηποτε συμβουλή!!!
Re: Κρεμαει στις χαμηλες!!!
Καλημερα παιδια, ολα καλα με το μηχανημα, το πηγα για εναν καθαρισμο καρμπιρατερ και μπορω να πω οτι εχει πιο καλη αποκριση στο γκαζι. Οσο για το κεμασμα δηλωνω ενοχος!!!Φταιει η οδηγηση μου. Οταν το δουλεψα απο 5000 στροφες και πανω (και ειδικα στην 4, 5, 6η) ....ηταν ονειρο!!!Ευχαριστω πολυ για καθε συμβουλη!!!
P.S:Κανετε απιστευτη δουλεια στο Forum!!!
P.S:Κανετε απιστευτη δουλεια στο Forum!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες