Μάλλον πολλαπλασιαστής
Μάλλον πολλαπλασιαστής
Γειά σας.Ειμαι κάτοχος fazer 600 s2 του 07 και πραγματικά με την μοτοσυκλέτα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος.Τωρα τελευταία μου παρουσίασε ένα πρόβλημα. Να σας πω για αρχή όλα τα σέρβις έχουν γίνει κανονικά και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Καθώς γυρνάω από Επίδαυρο(χαλαρη βόλτα)ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και φαίνεται σαν να μην δουλεύει κάποιος κύλινδρος.Κανω δεξια, αναμμένο τσεκ κινητήρα στροφές με το ζόρι 950rpm. Κλείνω το διακόπτη,τον ανοίγω μετά από λίγο βάζω μπροστά και πάλι τα ίδια. Δίνω δύο καλά ξερωγκαζα ξεκολλάει και ξεκινάω.Ολα καλά γυρνάω Αθήνα (ΕΟ Αθηνών Κορίνθου γρήγορα).Κάνω κάτι βόλτες στην Αθήνα και η μοτοσυκλέτα δουλεύει μια χαρά.Προσφατα πάλι σε ταξίδι με κανονική ταχύτητα στην ΕΟ ξανά το ίδιο μόνο που αυτή την φορά έβγαλε ένδειξη 33 που είναι για πολλαπλασιαστής 1-4.Ξερογκαζω και επιστροφή πίσω(ευτυχώς ήμουν κοντά).Λέω να ελέγξω τα πηνία του πολλαπλασιαστής μια και έχω και το manual.Υπαρχει περίπτωση να υπολειτουργεί η τρόμπα βενζίνης και αν ναι πως μπορώ να το βρω( ακούγεται να δουλεύει κανονικά στο γύρισμα του διακόπτη) Ευχαριστω εκ των προτέρων.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
αφου η ένδειξη δείχνει πολλαπλασιαστή 1-4 , τότε ξεκινάς απο εκεί. Λογικά κάτι ρεύματος είναι και οχι τρόμπα. Αμα κόβεται το ρεύμα(αναφλεξη) κόβει και η απόδοση της μοτο.
Λογικα επιδεινώνεται αυτό και σε λίγο δεν θα δουλευει καν ο πολλαπλασιαστής. Την ωρα που το παρουσιαζει λογικα κάποια εξαγωγη εξατμισης θα εχει χαμηλότερη θερμοκρασία και θα μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου. (προσοχη μην καείς μόνο !!!)
τα πηνία εχουν να κάνουν με φόρτιση μπαταρίας.
εαν ηταν σε ακινησία η μοτο και στο εκανε οταν την εβαζες μπροστα, τοτε θα σου ελεγα οτι μπορεί να ηταν αυτό. αλλα ενω εισαι σε ταξίδι θεωρητικα η φορτιση σου είναι καλα.
Λογικα επιδεινώνεται αυτό και σε λίγο δεν θα δουλευει καν ο πολλαπλασιαστής. Την ωρα που το παρουσιαζει λογικα κάποια εξαγωγη εξατμισης θα εχει χαμηλότερη θερμοκρασία και θα μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου. (προσοχη μην καείς μόνο !!!)
τα πηνία εχουν να κάνουν με φόρτιση μπαταρίας.
εαν ηταν σε ακινησία η μοτο και στο εκανε οταν την εβαζες μπροστα, τοτε θα σου ελεγα οτι μπορεί να ηταν αυτό. αλλα ενω εισαι σε ταξίδι θεωρητικα η φορτιση σου είναι καλα.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Ευχαριστώ πολύ.Θα ξεκινήσω από εκεί και μετά βλέπουμε.
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2018, 23:03
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Καλημερα φιλε μου οταν βγαλεις ακρη ενημερωσε και εδω να ξερουμε αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα αλλα δεν μπορω να δω τι παιζει λογω απουσιας μου σε σεζον
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
H αντλια βενζινης ή δουλευει ή οχι . Δεν εχει μηπως δε δουλευει καλα ,αν δε δουλεψει σε αφηνει επιτοπου,παει αυτο.
Οσο αναφορα τον πολλαπλασιαστη , ειναι απλο τους μετραει ενα προς ενα ως προς την ωμικη τους αντισταση , ειναι πανευκολο.
Η ecu συνηθως παιρνει λαθος ενδειξη ως προς τη ταση των πολλαπλασιαστων και βγαζει error , για αυτο το τζιμανι ο μηχανικος ειπε στον αλλο (στο αλλο θεμα) θελει η ecu αλλαγη , θεωρωντας οτι το error αφορα αυτη.
Οι πολλαπλασιαστες για να τελειωνουμε ελεγχονται με την ωμικη τους αντισταση τσεκαροντας τους με το πολυμετρο ,ακομα και τις μονωσεις τους ή και με παλμογραφο τους παλμους της τασης.Τοσο απλα χωρις μαλλον , ισως , και μαλλον ειναι η ecu.
Για να φτασει μια μηχανη να θελει αλλαγη η ecu , δεν ξεστομιζεται απο ενα επαγγελματια ετσι ευκολα , να το θυμαστε αυτο.
tip: τα ηλεκτρικα - ηλεκτρονικα δε θελουν μηχανικο!
Οσο αναφορα τον πολλαπλασιαστη , ειναι απλο τους μετραει ενα προς ενα ως προς την ωμικη τους αντισταση , ειναι πανευκολο.
Η ecu συνηθως παιρνει λαθος ενδειξη ως προς τη ταση των πολλαπλασιαστων και βγαζει error , για αυτο το τζιμανι ο μηχανικος ειπε στον αλλο (στο αλλο θεμα) θελει η ecu αλλαγη , θεωρωντας οτι το error αφορα αυτη.
Οι πολλαπλασιαστες για να τελειωνουμε ελεγχονται με την ωμικη τους αντισταση τσεκαροντας τους με το πολυμετρο ,ακομα και τις μονωσεις τους ή και με παλμογραφο τους παλμους της τασης.Τοσο απλα χωρις μαλλον , ισως , και μαλλον ειναι η ecu.
Για να φτασει μια μηχανη να θελει αλλαγη η ecu , δεν ξεστομιζεται απο ενα επαγγελματια ετσι ευκολα , να το θυμαστε αυτο.
tip: τα ηλεκτρικα - ηλεκτρονικα δε θελουν μηχανικο!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
εχοντας μικρή-ελαχιστη εμπειρία απο ηλεκτρολογικά
γενικές θεωρίες:
-οι πολλαπλασιαστές 1-4 και 2-3 θέλουν να είναι αντίστοιχα 1-4 και 2-3. αν τους μπλέξεις ίσως έχεις θέματα στην λειτουργία της μοτοσυκλέτας και ας φαίνονται καλοί στις μετρήσεις. (σε κάποιους μπορεί σε να δούλεψε, σε άλλους μπορεί οχι)
-Μπαταρία να είναι κάποια ποιοτική και όχι κινεζιά/οικονομική. Μπορεί να λειτουργεί μεν, αλλά εχει παρατηρηθεί οι μοτοσυκλέτες να κάνουν κουλά λόγω μπαταριών (πχ να μην αναβει το βεντιλατερ και σε μετρήσεις να ειναι ολα καλά)
γενικές θεωρίες:
-οι πολλαπλασιαστές 1-4 και 2-3 θέλουν να είναι αντίστοιχα 1-4 και 2-3. αν τους μπλέξεις ίσως έχεις θέματα στην λειτουργία της μοτοσυκλέτας και ας φαίνονται καλοί στις μετρήσεις. (σε κάποιους μπορεί σε να δούλεψε, σε άλλους μπορεί οχι)
-Μπαταρία να είναι κάποια ποιοτική και όχι κινεζιά/οικονομική. Μπορεί να λειτουργεί μεν, αλλά εχει παρατηρηθεί οι μοτοσυκλέτες να κάνουν κουλά λόγω μπαταριών (πχ να μην αναβει το βεντιλατερ και σε μετρήσεις να ειναι ολα καλά)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Πάμε λοιπόν.Ελεγχος μπαταριας και φορτηση οκ.Αφου βγήκε το τεποζιτο φίλτροκουτι μπαταρία(έχει αλλαχτεί πρόσφατα και είναι μαμά)έφτασα στους πολλαπλασιαστές.Βγηκαν και μετρήθηκε η ωμική τους αντίσταση πρωτεύων και δευτερεύων πηνίο και η μετρήσεις ήταν σωστες(βάση manual)σκασιματα σχίσματα δεν ειχαν.Τα μπουζί βγήκαν ένα προς έγινε έλεγχος και σε αυτά σε καλή κατάσταση (έχουν κάνει 5500χλμ)Μονο το πρώτο μου φάνηκε ότι λύθηκε εύκολα χωρίς να είμαι σίγουρος Έβαλα contact στα μπουζοκαλωδια και επί της ευκαιρίας σε όλες τις φυσες που είχα πρόσβαση.Μπηκαν όλα στη θέση τους και ξεκίνησα την βόλτα μου Δευτέρα βράδυ.Εκανα περίπου 70χλμ χαλαρά χωρίς γκάζια (έχω να στρώσω και λάστιχα)και χωρίς κανένα πρόβλημα.Να ηταν το μπουζι θα δειξει.....Τελος λεω να βαλω ενα καθαριστικο μπεκ στην βενζινη και αν συνεχίσει να πάω στον μηχανικό μου.Ευχαριστω όλους για τις απόψεις σας.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
To 33 oσο και εαν φαινεται μια ξεκαθαρη βλαβη , δεν ειναι.Μπορει να ειναι απο ενα πολλαπλασιαστη μεχρι την εσωτερικη μονωση του που δε μπορεις να δεις.Μπορει και μια φυσα τωρα να κουμπωθηκε σωστα και να μη ξαναδειξει το 33 . Μπορει εστω και μια οξειδωση να υπαρχει στη φυσα της ecu να δινει το 33 . Η επικοινωνια της ecu με τους πολλαπλασιαστες ειτε στη πλακετα ειτε στη καλωδιωση να εχει θεμα στα ρευματα, ειναι παρα πολλα .Προσωπικα ελπιζω με αυτα που εκανες να μη σου εμφανισει ξανα το 33 . Αν ξαναγινει να βρεις ενα εμπειρο με αυτες τις ενδειξει /θεματα γιατι ουτε ευκολα ειναι στη λυση , ουτε εποχη για να σπαταλας λεφτα ειναι...
Υ.Γ.εχω πολλα παραδειγματα λυσεις του 33 αλλα ολα ειναι διαφορετικα , δε ξερω γιατι αυτο το 33 ειναι τοσο ασταθες.Σε φιλο μου ηταν το καλωδιο της εκκινησης , σε αλλο κατι αλλο , σε αλλο επισης κατι αλλο....
Υ.Γ.εχω πολλα παραδειγματα λυσεις του 33 αλλα ολα ειναι διαφορετικα , δε ξερω γιατι αυτο το 33 ειναι τοσο ασταθες.Σε φιλο μου ηταν το καλωδιο της εκκινησης , σε αλλο κατι αλλο , σε αλλο επισης κατι αλλο....
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Σε ευχαριστώ. Πραγματικά με βοήθησες πολύ. Μακάρι να ξεμπερδεψω έτσι ανώδυνα
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Καθαριστικο βενζινης, εχω εχω δοκιμασει ενα της wurth και ηταν καλο. Δλδ απο ασταθεια ρελαντι σε 1-2.000 εμεινα σταθερο στις 1.700. βεβαια λυθηκε το προβλημα μου με καθαρισμο μπεκ.
Τωρα δν νμζ ναναι θεμα βενζινης. Εστω γεμισετο καμια 100αρα shell bp eko και βλεπεις. Μακαρι ναταν κατι απλο κ να μην το ξανασυναντησεις
Τωρα δν νμζ ναναι θεμα βενζινης. Εστω γεμισετο καμια 100αρα shell bp eko και βλεπεις. Μακαρι ναταν κατι απλο κ να μην το ξανασυναντησεις
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- fazer600kavala
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Δευ 08 Απρ 2013, 15:45
- Model: FZ6 S2
- Επικοινωνία:
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
φιλε μου τελικα οι φισες ηταν ? Στο ξανα παρουσιασε το προβλημα ?
Re: Μάλλον πολλαπλασιαστής
Φίλε μου το πρόβλημα δεν μου παρουσιάστηκε ξανά.Απ' όσο κατάλαβα είχε να κάνει με την υγρασία στους πολλαπλασιαστές μια και την έχω σε πυλωτη και με κουκούλα(φωλιάζει λίγο η υγρασία στην κουκούλα) Ενα πρωί σήκωσα την κουκούλα και είδα αρκετή υγρασία εκεί.Απο τότε όμως τίποτα και έχει περάσει αρκετός καιρος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης