κατανάλωση

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
vaskar
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 12:54
Model: -
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ
Επικοινωνία:

κατανάλωση

Δημοσίευση από vaskar »

Εχει κανείς τσεκάρει κατανάλωση εντός και εκτος πόλης με το fazer 04???

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Αντιγράφω παλιότερό μου πόστ πάνω στο θέμα ...


" Επειδή είμαι πολύ επίμονος άνθρωπος, εδώ και αρκετό καιρό μετράω συστηματικά την κατανάλωση του FZ6 για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.
Ιδού λοιπόν που κατέληξα…

Η πιο οικονομική περίπτωση είναι χαλαρά ταξιδάκια με 120-130 και ήρεμες βολτούλες στα προάστια της πόλης και στο επαρχιακό δίκτυο.
Εκεί παίζει γύρω στα 5-5,3 λίτρα απλής αμόλυβδης/100χιλιόμετρα. Σε αυτές τις συνθήκες βγάζει 270-280 χιλιόμετρα ταξιδιού μέχρι να αρχίσει να φλασάρει ο δείκτης της ρεζέρβας.

Συνήθως μέσα στην πόλη και με σβέλτη οδήγηση αλλά χωρίς υπερβολές, χρειάζεται 5,8-6,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Το ίδιο και αν ταξιδεύεις γύρω στα 140-150 με μικρά ανοιγματάκια μέχρι τα 180-190 που και πού. Τότε συνήθως το φλασάρισμα αρχίζει στα 230-240 χιλιόμετρα από το γέμισμα.

Αν ταξιδεύεις συνέχεια με 160+ και με συχνές +200άρες ή κοκινιάζεις τις στροφές, τότε θα κάψει περίπου 6,8-7 λίτρα/100χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη τιμή που έχω μετρήσει ποτέ ήταν τα 7,3 λίτρα/100χιλιόμετρα όταν κάποια στιγμή ταξίδευα με το κοντέρ συνεχώς στα 180-220 και γύρισα ρεζέρβα στα 185 χιλιόμετρα…

Υπ’ όψιν ότι η μέγιστη δυνατή αυτονομία είναι μεγαλύτερη. Από την στιγμή που θα αρχίσει να αναβοσβήνει η ρεζέρβα μένουν περίπου 3,5-4 λίτρα βενζίνης ακόμα στο τεπόζιτο, ικανά να βγάλουν μέχρι 55-60 χιλιόμετρα ακόμα μέχρι το οριστικό τσάφ"

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

παιδια η αυτονομια μετα αφου εφτιαξα το μηχανακι μου ειναι ενα θεμα που πλεον μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος.(βλεπε power commander)
με ταχυτητες να κυμαινονται στα 180-200 σε ταξιδι η καταναλωση ειναι στο δικο μου μηχανακι γυρω στα 15,7-16,2 χλμ/λιτρο δηλαδη μια συνολικη αυτονομια κοντα στα 300χλμ μεχρι φυσικα να αδεισει το ρεζερβουαρ!!

και μιλαμε για μηχανακι που μονο νορμαλ δεν ειναι...
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

ndim

Δημοσίευση από ndim »

Ρε φίλε zaharaki, σε καμία περίπτωση δε λέω ότι δε λες αλήθεια (το τονίζω αυτό!), αλλά μου ακούγεται πολύ εώς εντελώς απίστευτό να βγάλεις 300χλμ με 180-200χαω, με ένα και μόνο ρεζερβουάρ!

Και πόσο μάλλον για ένα πουσαρισμένο μοτέρ.
Είσαι σίγουρος? Επειδή εγώ ένιωθα υπερήφανος που κατάφερα να φτάσω στο χωρίο μου έξω από τα Γιάννενα (340χλμ) με τη ρεζέρβα να φλασάρει!
Πήγαινα νύχτα με 140χλμ περίπου σταθερός (όπου μπορούσα τουλάχιστον).

Θες να πεις τις συνθήκες ταξιδίου σου;

pvasilikos

Δημοσίευση από pvasilikos »

Μικτό , κάτι λιγότερο απο 5 lt / 100 km ...Αυτά μετα την αλλαγή TPS.. Πρίν , οταν δηλαδή έιχα πρόβλημα , καταναλώσεις νταλίκας.

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

ndim έγραψε:Ρε φίλε zaharaki, σε καμία περίπτωση δε λέω ότι δε λες αλήθεια (το τονίζω αυτό!), αλλά μου ακούγεται πολύ εώς εντελώς απίστευτό να βγάλεις 300χλμ με 180-200χαω, με ένα και μόνο ρεζερβουάρ!

Και πόσο μάλλον για ένα πουσαρισμένο μοτέρ.
Είσαι σίγουρος? Επειδή εγώ ένιωθα υπερήφανος που κατάφερα να φτάσω στο χωρίο μου έξω από τα Γιάννενα (340χλμ) με τη ρεζέρβα να φλασάρει!
Πήγαινα νύχτα με 140χλμ περίπου σταθερός (όπου μπορούσα τουλάχιστον).

Θες να πεις τις συνθήκες ταξιδίου σου;
φιλε ndim αν προσεξες αναφερω την υπαρξη power commander στο μηχανακι μου και νομιζω οτι αυτο τα εξηγει ολα.
αν ρυθμιστει σωστα δεν καις ουτε δραχμη (δεν τα γουσταρω τα ευρω) παραπανω.
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

ndim

Δημοσίευση από ndim »

Δηλαδή με ένα καλορυθμισμένο power commander έχεις παραπάνω άλογα χωρίς να καις περισσότερο;

Μου ακουγεται λίγο κουλό!

makis_000

Δημοσίευση από makis_000 »

Εμένα μου βγάζει περίπου 210-250 klm το κάθε ντεπόζιτο,ενώ έχω κάνει ας πούμε και καμιά 25ριά χλμ με ρεζέρβα,σε μικτές μετακινήσεις(λίγο σκίσιμο,λίγο χαλαρά,και εντός και εκτός πόλης).Γενικά,μου καίει λίγο λιγότερα απ' αυτά που περιγράφει ο Theod.
Στο μόνο που διαφωνώ,είναι για την ρεζέρβα.Βγάζει λιγότερα χλμ απ' αυτά που είπες φίλε Theod,το 'χω αφήσει να μείνει από βενζίνη 3 φορές για να το τσεκάρω,και μου 'βγαλε περίπου 45klm. (Πάλι σε μικτό κύκλο...)

ndim

Δημοσίευση από ndim »

Εντάξει, πιστεύω ότι αν το πας αρκετά χαλαρά και συνετά, βγάζει καμιά 50-55αριά χλμ η ρεζέρβα.

Εμένα με προβληματίζει τώρα αυτό που λέει ο zaharakis.

Το μεγαλύτερο κόλλημά μου για να πειράξω τη μηχανή μου ήταν η κατανάλωση.

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

ndim έγραψε:Δηλαδή με ένα καλορυθμισμένο power commander έχεις παραπάνω άλογα χωρίς να καις περισσότερο;

Μου ακουγεται λίγο κουλό!
φιλε ndim απο οτι καταλαβαινω μαλλον δεν ξερεις την χρησιμοτητα του power commander,για αυτο θα προσπαθησω να σου εξηγησω περιπου τι κανει αυτο το μαραφετι.

πρωτα απο ολα το pcmr χρησιμοποιειται κατα το πλειστον σε πουσαρισμενα μηχανακια και αυτο γιατι μετα απο μια μετατροπη ο υπαρχων εγκεφαλος της μηχανης δεν εχει την δυνατοτητα,με την νορμαλ χαρτογραφηση που εχει,να καλυψει τις τελειως διαφορετικες αναγκες πλεον του μοτερ για σωστη τροφοδοσια μιγματος κατω απο τις νεες απαιτησεις του.

αντικαταστειται λοιπον ο εγκεφαλος ο νορμαλ ,μαλλον καλυτερα παρακαμπτεται(γιατι δεν αφαιρειται) με το pcmr.

το pcmr μπορει να ρυθμιστει με μεγαλη ακριβεια ως προς το μιγμα σε ευρος ανα 250 στροφες/λεπτο σε ολο το φασμα του γκαζιου(απο 0%- 100%)οπως επισης να ρυθμιστει ακομα και το αβανς και η πιεση της αντλιας βενζινης.
τι ενοω λοιπον ρυθμιση

το μηχανακι μπαινει στο δυναμομετρο και συνδεεται στον υπολογιστη του δυναμομετρου με τοποθετημενο τον αναλυτη καυσαεριων στην εξατμιση.
παραλληλα σε εναν αλλον υπολογιστη ασχετον με αυτον του δυναμομετρου συνδεεται το pcmr -που φυσικα ειναι τοποθετημενο και συνδεμενο στο μηχανακι-και "τρεχοντας" το μηχανακι στο δυναμομετρο εχουμε ενδειξεις και στις δυο οθονες των υπολογιστων.
βαση αυτων των ενδειξεων -οι οποιες αποθηκευονται και φυσικα μπορουν να εκτυπωθουν-ξερουμε σε ποιο ακριβως σημειο στροφων σε ολο το φασμα του γκαζιου το μηχανακι ειναι πολυ πλουσιο σε μιγμα η και αντιθετα πολυ φτωχο.
μετα εχουμε την δυνατοτητα να προστεθει η να ελαττωθει το μιγμα απο οπου ακριβως χρειαζεται.
το τελικο αποτελεσμα ειναι να δουλευει το μηχανακι μας σε ολο το φασμα του γκαζιου με την βενζινη που ακριβως χρειαζεται και τιποτα απολυτως λιγοτερο η περισσοτερο!!

μια μικρη παρενθεση....πλουσιο μιγμα σημαινει απλα-απλα χαμενα αλογα λογω κακης καυσης και με οτι αυτο μπορει να δημιουργησει στο μελλον(καταλοιπα μιγματος στο μοτερ μας και προωρη καταστροφη των λαδιων)γιατι πιστευω οτι ξερεις οτι το λαδι εχει και την ιδιοτητα να αποροφα τα καταλοιπα της καυσης οποτε σκεψου τι θα μαζευεται στο λαδι και απο κακη καυση.......
και αντιθετα το φτωχο μιγμα οδηγει το μοτερ με μαθηματικη ακριβεια στην υπερθεμανση και τελικα στην προωρη φθορα-καταστροφη........

επισης τα περισσοτερα αλογα που εχω στο μηχανακι μου συνεχιζουν να "τραβανε " το ιδιο φορτιο-βαρος- αρα το κουβαλανε πολυ πιο ανετα!!

και κατι αλλο βασικο
με μονο το pcmr και χωρις καμια αλλη αλλαγη στο μηχανακι μας το μονο που κερδιζουμε ειναι οικονομια καυσιμου και καθαροτερη λειτουργια λογω καλυτερης καυσης.το pcmr ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ !!!!!αντε να κερδισεις το πολυ κανα δυο λογω καλυτερης καυσης και τιποτα παραπανω.

ελπιζω να σε βοηθησα


αν βλεπεις παλι κατι κουλο και τωρα συγγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορω εγω να κανω κατι αλλο να σε βοηθησω :wink: :wink: :wink:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

ndim

Δημοσίευση από ndim »

Πιστεύω ότι ήσουν κατατοπιστικότατος!

Βέβαια εγώ εννοούσα ότι με όλα τα εξτρά μπλιμπλίκια (εξάτμιση, φίλτρο, pcmr) που δίνουν επιπλέον άλογα, μου φαίνεται λίγο κουλό το να καίει μόνο τόσο.
Εν πάση περιπτώση.

Μία ερώτηση. Έχεις 108 άλογα στον τροχό. Με τα R6 πως πάει το δικό σου;

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

ndim έγραψε:Πιστεύω ότι ήσουν κατατοπιστικότατος!

Βέβαια εγώ εννοούσα ότι με όλα τα εξτρά μπλιμπλίκια (εξάτμιση, φίλτρο, pcmr) που δίνουν επιπλέον άλογα, μου φαίνεται λίγο κουλό το να καίει μόνο τόσο.
Εν πάση περιπτώση.

Μία ερώτηση. Έχεις 108 άλογα στον τροχό. Με τα R6 πως πάει το δικό σου;
το fazer δεν ειναι r6 και ουτε προκειται να γινει.ειναι δυο διαφορετικα μηχανακια που απλα μοιραζονται τον ιδιο κινητηρα.απο και και περα σιγουρα απο ενα απλο r6 ειναι σαφως πιο δυνατο αλλα δεν στριβει οπως το r6 αλλα ουτε και την ιδια αεροδυναμικη εχουν.αλλα
επισης και το r6 δεν προκειται να γινει ποτε fazer...το μηχανακι μας ειναι πολυ πιο ανετο σε ταξιδι,πιο οικονομικο σε καταναλωση και με μεγαλυτερη αυτονομια,ταξιδευει με διπλο ατομο και παει και χωμα αν χρειαστει!!!

στο θεμα χωμα το υπογραφω οτι παει καλα!!!δεν ειναι για εντουρο αλλα δεν θα κολησεις κατω απο ανθρωπινες συνθηκες..
ταξιδεψα με δυο varadero για 4.5 ωρες σε πολυ κακο χωματοδρομο με κροκαλα, κατολισθησεις,περασματα μεσα απο 40-50 ποντους νερο σε ποταμιες με λασπουρια και φυτευτη πετρα.και ομως τα varadero δεν μπορουσαν.....παντα τα περιμενα και διαβαζα δρομο για να περασουν απο οπου το μηχανακι μου ειχε διαβει χαλαρα και ανετα!!.σκεψου το r6....
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

:cry: :cry: :cry:

Μάγκες την έβαψα....Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης του θωρηκτού είναι λίαν απογοητευτικές...

Χωρίς ιδιαίτερα ανοίγματα του γκαζιού, και με μικτές διαδρομές, βλέπω τιμές γύρω στα .....8,5-9 λίτρα/100χλμ ......που σημαίνει ότι με λίγο κυνήγι εύκολα θα ανέβει πάνω από τα 10 λίτρα.... :( :( :(
Αυτές οι τιμές είναι περίπου 50% !!! πάνω από αυτές που συνήθως έβλεπα στο FZ6 :evil: :evil: :evil:

Άβαταρ μέλους
sam46
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ 09 Ιαν 2005, 19:33
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από sam46 »

Theod έγραψε::cry: :cry: :cry:

Μάγκες την έβαψα....Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης του θωρηκτού είναι λίαν απογοητευτικές...

Χωρίς ιδιαίτερα ανοίγματα του γκαζιού, και με μικτές διαδρομές, βλέπω τιμές γύρω στα .....8,5-9 λίτρα/100χλμ ......που σημαίνει ότι με λίγο κυνήγι εύκολα θα ανέβει πάνω από τα 10 λίτρα.... :( :( :(
Αυτές οι τιμές είναι περίπου 50% !!! πάνω από αυτές που συνήθως έβλεπα στο FZ6 :evil: :evil: :evil:
THOED (να σε πειραξω και εγω λιγο) ανοιξε πανια!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

Theod έγραψε::cry: :cry: :cry:

Μάγκες την έβαψα....Οι πρώτες μετρήσεις κατανάλωσης του θωρηκτού είναι λίαν απογοητευτικές...

Χωρίς ιδιαίτερα ανοίγματα του γκαζιού, και με μικτές διαδρομές, βλέπω τιμές γύρω στα .....8,5-9 λίτρα/100χλμ ......που σημαίνει ότι με λίγο κυνήγι εύκολα θα ανέβει πάνω από τα 10 λίτρα.... :( :( :(
Αυτές οι τιμές είναι περίπου 50% !!! πάνω από αυτές που συνήθως έβλεπα στο FZ6 :evil: :evil: :evil:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες