Όλα τα προβλήματα μαζεμένα ????

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Απάντηση
bkran

Όλα τα προβλήματα μαζεμένα ????

Δημοσίευση από bkran »

Γεια χαρά και από εμένα,
καλώς σας βρήκα καθότι νέος στο forum.

Αρχικά έψαχνα να βρω πιθανές λύσεις στα προβλήματα που παρουσιάζει το καλό μου, αλλά μάλλον βρήκα κι άλλα πιθανα προβλήματα.

Αρχίζω με τα κλασσικά ρουλεμάν στο τιμόνι. Τα πρώτα αλλάχτηκαν λίγο μετά τα 5500 χμ χωρίς όμως ποτέ να δουλέψουν κανονικά. Και εννοώ ότι όταν η μηχανή κινείται και το μοτέρ είναι ανάμεσα στις 5500 και τις 8000 στροφές έχω κραδασμούς στο τιμόνι που μεταδίδονται σε όλο το πλαισιο. Νιώθω το ντεπόζιτο να τρεμει ανάμεσα στα πόδια μου. Μετά από 3,4 σφιξίματα χωρίς αποτέλεσμα αλλάχτηκαν ξανά τα ρουλεμάν. Η μηχανή για την ώρα έχει ένα τρίξιμο το οποίο όμως δεν είναι και τοσο έντονο, αφου φυσικά σφίχτηκαν 2 φορές τα ρουλεμάν. Πιστέυω όμως ότι είναι απλά θεμα χρόνου να ξαναχαλαρώσουν.... Και όλα αυτά από τον Γενάρη του 2004 και με 14500 χμ.

Να συνεχίσω με τις σκουριές που έχουν κάνει την εμφάνιση τους εδώ και καιρό στο εσωτερικό στα αντίβαρα και στο τελείωμα του ντεπόζιτου κάτω από τη σέλα...

Στην κεντρική κλειδαριά έχει χαλάσει το πλαστικό που την καλύπτει με αποτέλεσμα να μπαίνουν νερά και ήδη να κολάει!

Όταν ξεκινάω γρήγορα με 5000 - 6000 στροφές ακούγεται ένα έντονο τρίξιμο από το μοτερ λες και τρώγονται τίποτα σίδερα χωρίς (ευτυχώς) κάποιο άλλο σύμπτωμα.

Και το τελευταίο, μάλλον κολάει ο διακόπτης RUN/OFF. Ανοίγω τον κεντρικό διακόπτη, γυρνάω στο RUN και τίποτα. Ανοιγοκλείνω το RUN και παίρνει. Όχι πάντα καθώς καμιά φορά παίρνει και καπάκια σβήνει. Με ένα OFF/RUN παίρνει μετά κανονικά.

Sorry που το λέω αυτό, αλλά το CB που είχα πρίν, ήταν 8-9 χρονών μηχανάκι με πολυ περισσότερα χιλιόμετρα, το ίδιο ίσως και χειρότερο δούλεμα από μέρους μου και δεν είχε τέτοια προβλήματα. Πολύ thumbs down για τη Yamaha που σίγουρα βλέπει τα προβλήματα αλλά ....

Το επόμενο βήμα είναι να πάω στα κεντρικά, ( λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω ) και να τους κάνω ιστορία μπας και μου φτιάξουν τίποτα!

Και πάλι καλώς σας βρήκα

Άβαταρ μέλους
Sotosfz6
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
Model: MT09
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: Όλα τα προβλήματα μαζεμένα ????

Δημοσίευση από Sotosfz6 »

για την κλειδαρια υπαρχουν ειδικα προιοντα και το προβλημα λυνεται πολυ ευκολα.

για την σκουρια απο οτι εχω δει τη δικη μου στα ιδια σημεια παρουσιαζεται το προβλημα αλλα ειναι επιφανειακο και με λιγο σπρευ σιλικονης ο μηχανικος μου το εξαφανιζει(απο τοτε που παρουσιαστηκε αρχικα δεν το εχω ξαναδει)

το φαγωμα που ακους απο τον κινητηρα μαλλον δεν ειναι τιποτα,ετσι ακουγεται το μηχανακι..προσεχε μονο μην πηγαινεις με μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν,εξαλλου ανοιγμα γρηγορα στις στροφες που αναφερεις δεν παιζει καθως εκει εχει τρυπα στην αποδοση του ο κινητηρας.

το προβλημα με το off/run το ακουω πρωτη φορα, οποτε τσεκαρε το ....(και εγω το χρησιμοποιω)

για τα ρουλεμαν δεν εχω να προσθεσω τιποτα εδω καθως υπαρχει ειδικος χωρος που συζητειται το θεμα
http://www.fazerclub.eu/forum/viewtopic.php?t=1133
...quoth the raven nevermore...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Να προσθέσω απλά....Οι συντονισμοί στην περιοχή στροφών που αναφέρεις είναι χαρακτηριστικό του μοτέρ και δεν τους αποφεύγεις. Συνήθισέ τους...

Για τα ρουλεμάν όντως φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα και το σφίξιμο δεν είναι λύση. Αντικατάσταση στην εγγύηση, συχνό γρασσάρισμα και αφαίρεση της κάτω πλαστικής τάπας είναι το μόνο που μπορώ να σου πώ. Μην τα σφίγγεις υπερβολικά...Μπορεί προς στιγμή με το σφίξιμο να υποχωρούν τα συμπτώματα αλλά μειώνεις δραστικά την ήδη προβληματική ζωή τους...

Τα υπόλοιπα για κλειδαριά και kill-switch συνήθως είναι προβλήματα εισχώρησης νερού και ακαθαρσίας. Μήπως το μηχανάκι μένει σε εξωτερικό χώρο εκτεθειμένο σε βροχές κλπ ??? Σπρέι επαφών ή ακόμα καλύτερα άνοιγμα και καθάρισμα είναι η λύση...
ΜΗΝ χρησιμοποιείς το kill-switch για να σβύνεις το μοτέρ...Μόνο από τον κεντρικό διακόπτη...

bkran

Δημοσίευση από bkran »

thanks για τις απαντήσεις παιδιά. Απλά να διευκρινήσω :

Ο θόρυβος που λέω από το μοτέρ ακούγεται μόνο σε εκκινήσεις με 5000-6000 στροφές. Και δεν είναι καθόλου φυσιολογικός. Είναι λες και δεν έχει καθόλου δίσκους το μηχανάκι και τρώγονται μέταλλα. Άσε που τρομάζουν και οι δίπλα στο φανάρι!

Καλές οι συμβουλές για τα ρουλεμάν και σε ευχαριστώ για αυτές Theod, αλλά το θέμα είναι ότι ανυσυχώ αρκετά με το θέμα καθώς από τότε που παρουσιάστηκε δεν έχει σταματήσει ποτέ. Ειδικά μετά από νορμάλ ταξίδι ( που είσαι μέσα σε αυτές τις στροφές ) κατεβαίνω με τα χέρια μουδιασμένα λες και κράταγα κομπρεσερ....

Πάντως η αλήθεια είναι ότι η μηχανή κινείται χειμώνα καλοκαίρι, με βροχές κ.τ.λ. και μένει και έξω σκεπασμένη απλά με κουκούλα.

Όσο για το kill switch, πάντα από εκεί σβήνω και ανάβω το μοτέρ κυρίως γιατί με βολεύει. Έχω ακούσει διάφορα επιχειρήματα υπέρ του ενός και του άλλου τρόπου αλλά κανένα δεν με έπεισε να σου πω την αλήθεια.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

bkran έγραψε:thanks για τις απαντήσεις παιδιά. Απλά να διευκρινήσω :

Ο θόρυβος που λέω από το μοτέρ ακούγεται μόνο σε εκκινήσεις με 5000-6000 στροφές. Και δεν είναι καθόλου φυσιολογικός. Είναι λες και δεν έχει καθόλου δίσκους το μηχανάκι και τρώγονται μέταλλα. Άσε που τρομάζουν και οι δίπλα στο φανάρι!

Καλές οι συμβουλές για τα ρουλεμάν και σε ευχαριστώ για αυτές Theod, αλλά το θέμα είναι ότι ανυσυχώ αρκετά με το θέμα καθώς από τότε που παρουσιάστηκε δεν έχει σταματήσει ποτέ. Ειδικά μετά από νορμάλ ταξίδι ( που είσαι μέσα σε αυτές τις στροφές ) κατεβαίνω με τα χέρια μουδιασμένα λες και κράταγα κομπρεσερ....

Πάντως η αλήθεια είναι ότι η μηχανή κινείται χειμώνα καλοκαίρι, με βροχές κ.τ.λ. και μένει και έξω σκεπασμένη απλά με κουκούλα.

Όσο για το kill switch, πάντα από εκεί σβήνω και ανάβω το μοτέρ κυρίως γιατί με βολεύει. Έχω ακούσει διάφορα επιχειρήματα υπέρ του ενός και του άλλου τρόπου αλλά κανένα δεν με έπεισε να σου πω την αλήθεια.
Aν το μοτέρ κάνει τόσο θόρυβο όπως περιγράφεις, τότε πρέπει να το δεί μάστορας. Γενικά το Φέιζερ δεν είναι από τα θορυβώδη μοτέρ....Διάγνωση από το ίντερνετ όπως καταλαβαίνεις είναι δύσκολη....Οι κραδασμοί και οι συντονισμοί του πάντως σε αυτήν την περιοχή στροφών είναι φυσιολογικοί.

Για το kill-switch, δεν υπάρχουν απόψεις...είναι διακόπτης ανάγκης και δεν είναι σχεδιασμένος για να αντέχει χιλιάδες ανοιγκλεισίματα. συν το γεγονός ότι κλείνοντας το μοτέρ από εκεί δεν σβήνουν αυτόματα τα φώτα και εξασθενείς την μπαταρία. Προσπάθησε να συνηθίσεις να το κλείνεις από τον κεντρικό διακόπτη.

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Σχετικα με τον Kill switch. Μεσα στο βιβλιο οδηγιων χρησης του Fazer το αναφερει ξεκαθαρα. Αναμα σβησιμο του κινητηρα απο το κλειδι. Ο kill switch ειναι μονο για περιπτωσεις αναγκης.
"Motor racing, mountain climbing and bull fighting are the only true sports.
All the rest are children's games played by adults."

- Ernest Hemingway -

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

nfot έγραψε:Σχετικα με τον Kill switch. Μεσα στο βιβλιο οδηγιων χρησης του Fazer το αναφερει ξεκαθαρα. Αναμα σβησιμο του κινητηρα απο το κλειδι. Ο kill switch ειναι μονο για περιπτωσεις αναγκης.
ακριβως ετσι νικολα!!
σχεδον ολες οι εταιρειες αυτο αναφερουν μεσα στο μανουαλ της καθε μηχανης...

αλλα ακομα και μετα απο αυτο υπαρχουν πολλοι "γνωστες"που επιμενουν οτι απο το kill switch πρεπει να σβηνει η μηχανη......
αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου νικολα....

kill switch = κοκκινο χρωμα= only for emergency


και τπτ αλλο!!! :wink: :wink:
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

lousou76

Δημοσίευση από lousou76 »

Νομίζω ότι εκτός από τα ρουλεμάν και το παράξενο θόρυβο στις 5-6000 είσαι υπερβολικός. Συμφωνώ αυτά τα 2 έπρεπε να τα κοιτάξεις κ αν δε τα πρόσεξε ο μηχανικός σου έπρεπε να πάς σε κάποιον άλλο καλύτερο και να επιμείνεις.

Τώρα οι σκουριές και το κλειδί, αν έβαζες κάπου κάοπου λίγο wd40 δε θα χεςποτέ πρόβλημα. Εγώ δηλ που το κρατάω έξω στη βροχή γιατί δεν έχω? Αρκεί κάπου κάπου να ρίχνεις λάδι στη ντίζα, τα κουμπιά και τις κλειδαριές και νομίζω αυτό είναι θέμα γενικότερης συντήρησης.

Για τη σκουριά συγκεκριμένα στα αντίβαρα και το ντεπόζιτο εμένα δε με προβληματίζει καθόλου. Είναι ελάχιστη και δε προκαλεί κανένα πρόβλημα. Άμα σε πειράζει τόσο πολύ με ένα πινελάκι βάψε τα αντίβαρα και τρίψε με λίγο λάδι τη σκουριά στο ντεπόζιτο. Να σαπίσουν παντώς και να σπάσει τπτ από τόσο λίγη σκουριά δεν το νομίζω.

Τώρα για τα ρουλεμάν, φυσικά άμα δε τα γρασσάρισε σωστά ο μηχανικός, τα σφιξε παραπάνω, δεν έβαλε το λάστιχο καλά, το πλακώνεις με το πιεστικό και το πάς σε κατσάβραχα/πεζοδρόμια δε θα αντέξει ότι και να κάνεις.

Εγώ δηλ γιατί δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα με τα ρουλεμάν όταν όλοι σας τα χετε σφίξει 2 κ 3 φορές? 22000 χλμ έχω και δεν έχει χαλαρώσει καθόλου.

Αντίθετα είχα βαλβίδες κ αυτό όντως δείχνει κακή χρήση (το χειμώνα ας πούμε δε το ζέσταινα αρκετά κλπ).

Το τρίξιμο και το θόρυβο πρέπει να τα δεί διεξοδικά καλός μηχανικός. Να σφίξει όλες τις βίδες, να δει μη λείπει καμία, να δεί τη ζελατίνα, το φέρινγκ, την αλυσίδα. Αμα δεν ασχολείται ο μηχανικός και σου λέει όλα καλά τότε σε κοροιδεύει.

bkran

Δημοσίευση από bkran »

Λοιπόν παιδιά σήμερα πηγα μια βόλτα μέχρι τα κεντρικά στην εθνική. Αν λέει και κάτι με έστειλε κάποιος αφού μίλησε με το διευθυντή του συνεργείου. Ο μηχανικός εκεί το έκανε μια βόλτα το θηρίο και μου είπε ότι οι κραδασμοί στο τιμόνι είναι από το μοτέρ και όχι από τα ρουλεμάν και ότι έτσι κάνουν λιγο πολύ όλα ( Sorry Theod, μάλλον έπρεπε να σε ακούσω από την αρχή ). Επίσης, με διαβεβαίωσε ότι από τα μέσα του 05 ήρθαν καινούργια ρουλεμαν τα οποία απλά δε χαλάνε και ότι αφού τα άλλαξα το καλοκαίρι δεν θα ξαναέχω πρόβλημα. Είδομεν.

Όσο για το θόρυβο από τους δίσκους, μου είπε τα εξής: οι δίσκοι δεν είναι κατασκευασμένοι από αμίαντο αλλά από ένα άλλο υλικό ( κάτι σε πεπιεσμένο ... κάτι ) λόγω προδιαγραφών και όταν δεν εφάπτονται ακριβώς κάνουν αυτό το στρίγκλισμα. Δεν είναι πάντως κάτι ανησυχητικό σύμφωνα με αυτόν.

Για να δούμε...

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

zaharakis έγραψε:
nfot έγραψε:Σχετικα με τον Kill switch. Μεσα στο βιβλιο οδηγιων χρησης του Fazer το αναφερει ξεκαθαρα. Αναμα σβησιμο του κινητηρα απο το κλειδι. Ο kill switch ειναι μονο για περιπτωσεις αναγκης.
ακριβως ετσι νικολα!!
σχεδον ολες οι εταιρειες αυτο αναφερουν μεσα στο μανουαλ της καθε μηχανης...

αλλα ακομα και μετα απο αυτο υπαρχουν πολλοι "γνωστες"που επιμενουν οτι απο το kill switch πρεπει να σβηνει η μηχανη......
αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου νικολα....

kill switch = κοκκινο χρωμα= only for emergency


και τπτ αλλο!!! :wink: :wink:

Ώχ. :shock: Μέχρι τώρα από εκεί το έσβυνα. :oops:

Αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

H.A.Balafoutre έγραψε:
Ώχ. :shock: Μέχρι τώρα από εκεί το έσβυνα. :oops:

Αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εντάξει, μην σε πιάνει άγχος...Δεν είναι και τόοοοσο σοβαρό... :wink:
Το πιθανότερο είναι να μην έχεις πρόβλημα, αλλά καλό είναι να προσπαθήσεις να συνηθίσεις να το σβήνεις από τον κεντρικό διακόπτη :lol:

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Theod έγραψε:
H.A.Balafoutre έγραψε:
Ώχ. :shock: Μέχρι τώρα από εκεί το έσβυνα. :oops:

Αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εντάξει, μην σε πιάνει άγχος...Δεν είναι και τόοοοσο σοβαρό... :wink:
Το πιθανότερο είναι να μην έχεις πρόβλημα, αλλά καλό είναι να προσπαθήσεις να συνηθίσεις να το σβήνεις από τον κεντρικό διακόπτη :lol:
Ναί, τελικά δεν είναι και τόσο τραγικό. Μέχρι στιγμής όλα καλά από ηλεκτρονικά και άλλα. Πάλι καλά.

Έχω 10600χλμ και είμαι καλά. :lol:
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες